نکات ویژه پرتماشاگرترین بازی هفته اول لیگ+عکس
کد خبر: ۸۰۷۳۷
تاریخ انتشار: 2017 July 28    -    ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
پرسپولیس در دیداری پر از اتفاق فولاد را شکست داد.

سرخپوشان پایتخت همچون فصل گذشته، لیگ را با پیروزی آغاز کردند تا از همان ابتدا در چهره مدعی گام به لیگ برتر بگذارند. پرسپولیس با دو گل فولاد را در ورزشگاه آزادی و در دیداری پر از اتفاق شکست داد.
 
* سرخپوشان همچون لیگ قبل اولین گل فصل را روی ریباند به ثمر رساندند. در لیگ شانزدهم کامیابی نیا پس از بازگشت توپ از روی خط دروازه گلزنی کرد و امیری هم پس از برخورد به تیر دروازه، برای تیمش گلزنی کرد.
 
* نخستین گلزن سرخپوشان در بازی دیروز، در دو جدال اخیر با فولاد نیز موفق به گلزنی شده بود. امیری فصل قبل در دیدار رفت گل تساوی پرسپولیس را زد و در بازی برگشت هم با ضربه سر دروازه قرمزپوشان اهواز را باز کرده بود.
 
* اولین گل پرسپولیس در دقیقه ۸ نیمه اول به ثمر رسید و جالب این که شجاع خلیل زاده نیز در دقیقه ۸ نیمه دوم برای تیمش گلزنی کرد تا هر دو گل بازی در این دقیقه از نیمه ها زده شود.
 
استعمال دخانیات در ورزشگاه آزادی، آزاد!
 
* در بازی پرسپولیس -فولاد تبلیغات محیطی به باشگاه پرسپولیس و اسپانسرهای این تیم اختصاص داشت اما در دیدار سوپرکاپ، تابلوهای تبلیغاتی برای سازمان لیگ بود.
 
* سازمان لیگ اعلام کرده بود استعمال سیگار در ورزشگاه ممنوع است و ماموران انتظامی نیز موظف به جمع آوری دخانیات بودند اما در ورزشگاه استفاده از این مواد به وفور دیده شد!
 
استعمال دخانیات در ورزشگاه آزادی، آزاد!
 
* بی‌نظمی در سکوها باوجود الکترونیکی شدن بلیت ها همچنان ادامه دارد. در بازی پرسپولیس -فولاد تماشاگران علی رغم داشتن بلیت وارد ورزشگاه شدند و پس از روبرویی با جایگاه ‌های پر از تماشاگر، از سوی ماموران انتظامی به خارج از ورزشگاه هدایت شدند.
 
استعمال دخانیات در ورزشگاه آزادی، آزاد!
 
* طارمی پس از اتفاقات فصل نقل و انتقالات و جنجال های اینستاگرامی در چند روز اخیر، از سوی هواداران پرسپولیس کمتر تشویق شد. او باوجود این که کاپیتان سوم سرخ ها بود، پس از تمام بازیکنان تشویق شد و حتی برخی برخلاف همیشه که او را «مهدی آقای گل» خطاب میکردند، از نام او برای تشویق استفاده کردند.
 
* علی علیپور در دقیقه ۷۰ از بازی اخراج شد و محسن مسلمان نیز در دقیقه ۷۷ تعویض شد. دو اتفاق مهم برای این بازیکنان، در دقایقی رخ داد که شماره پیراهن آن ها نیز بوده است!
 
* صادق محرمی در فصل جدید با شماره پیراهن ۲ به میدان می‌رود. هم پستی مهدوی کیا، فصل پیش با شماره ۱۷ که در تن اسطوره سابق پرسپولیس بود در مسابقات شرکت کرد و در لیگ هفدهم نیز امیدوار است با این شماره، راه دفاع راست سابق هامبورگ را طی کند.
 
استعمال دخانیات در ورزشگاه آزادی، آزاد!
 
* کیفیت شوت شاگردان برانکو ایوانکوویچ نسبت به فصل قبل پیشرفت چشمگیری داشته و این موضوع در گرم کردن پیش از بازی و در جریان مسابقه نیز کاملاً ملموس است. در فینال سوپر کاپ مسلمان از این راه گلزنی کرد و دیشب نیز بارها از این راه، دروازه فولاد تهدید شد.
 
ورزش سه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار