باردار شدن یک زن از شوهر اسید پاش +عکس
کد خبر: ۸۰۶۷۷
تاریخ انتشار: 2017 July 27    -    ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
ایندرجیت ماهور» 60 ساله که الکل می‌نوشد، حدود 25 سال قبل در حالی که بشدت مست کرده بود، ظرف اسید را روی همسر جوان و دو دختر 3 ساله و 8 ماهه‌اش پاشید. از آنجا که این حمله هولناک نیمه شب اتفاق افتاد هر سه قربانی خواب بودند و آسیب زیادی دیدند.پس از این واقعه غم انگیز، دختر 8 ماهه از شدت سوختگی جان باخت و دختر 3 ساله با از دست دادن هر دو چشم و بخشی از صورتش به زندگی بازگشت.
 
این در حالی بود که مادر دخترها نیز که از ناحیه صورت و بازو سوخته بود، تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت. با بهبود نسبی زن جوان، او از شوهرش شکایت کرد اما درپی بازداشت مرد اسیدپاش، این زن بدون سرپرست ماند و چون راهی برای گذران زندگی‌اش نداشت به ناچار شکایتش را پس گرفت تا با آزادی شوهر اسیدپاش بتواند شکم خود و تنها فرزندش را که نابینا شده بود سیر کند.«گیتا» که در 15 سالگی هدف حمله شوهر قرار گرفته بود پس از آزادی همسرش بار دیگر باردار شد و دختر دیگری به دنیا آورد.
 
او معتقد است با وجود همه شرایط سخت زندگی در کنار مرد دائم الخمر، از اینکه می‌تواند شکم خود و فرزندانش را سیر کند راضی است. دختر بزرگ این خانواده نیز که از 3 سالگی بینایی‌اش را از دست داده است می‌گوید پدرش را بخشیده و دوست دارد خانواده‌اش دور هم زندگی کنند.


 بارداری گیتا
منبع: رکنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار