درآمد متفاوت پادشاه شهر کوتوله‌ها در چین +تصاویر
کد خبر: ۸۰۶۰۱
تاریخ انتشار: 2017 July 27    -    ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
به گزارش سی ان ان، «هوانگ » با 130 سانتی متر قد پادشاه بیش از 100 کوتوله  در پارکی در شهر کوچک «کونگ مین» در جنوب شرقی چین است و هر روز نقش پادشاه شهر کوتوله ها رابرای جذب گردشگران بازی می کند.

«هوانگ » هنگامیکه تنها 8 سال سن داشته رشدش متوقف شده است.پس از آن وی به مدرسه معلول هارفته و درس طراحی گرافیک را مطالعه کرده است. او در کنار دیگر کوتوله های چینی روزها با انجام نمایش توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند. او مدت 7 سال است که به این کار مشغول بوده و شهرت جهانی یافته است. در برنامه نمایشی کوتوله ها در این پارک مردم ساعتها به تماشای هنرنمایی او دو ستان کوتوله اش در شهر کوتوله ها می نشینند. هر توریست برای دیدن نمایش کوتوله ها مبلغ 15 دلار پرداخت می کند. 
 






 
اکنون پس ا زگذشت سالها و شهرتی که «هوانگ » به دست آورده در مراسمی چون جشنواره ها و کلوپ های شبانه نیز فعالیت دارد و هنرنمایی می کند . وی معتقد است که این کار نقص عضوش را تحت تاثیر خود قرار داده وا ورا تبدیل به مردی قوی که توانایی انجام بسیاری از کارها را دارد کرده است . از سوی دیگر افراد دیگری که همچون «هوانگ » دچار این نقص عضو هستند نیز می توانند اعتماد به نفس بیشتری بیابند. با این وجود این مرد کوتوله معتقد است که دستمزد وی برای امرار معاش روزانه اش کافی است و نمی تواند با این دستمزد پولی برای خود پس انداز کند و به همین دلیل به دنبال کارهای دیگری نیز هست تا میزان درآمدش را نیز افزایش دهد اما این کار نیز چندان آسان نیست.

این مرد کوچک معتقد است که در دنیای بیرون از پارک مردم دید مثبتی به کوتوله ها ندارند و رفتارشان مناسب نیست و زندگی آنها با سختی هایی روبروست.

آخرین آمارهای منتشر شده در سال 2006 میلادی روشن کرد که 83 میلیون نفر در چین معلول بوده و یا از کوتاهی قد رنج می برند. 
ایران آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار