مواجهه متفاوت مجریان به حاشیه اخیر نامداری
کد خبر: ۸۰۵۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 26    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
با توجه به علاقه بسیاری از مردم به مسائل حاشیه ای و البته ارادت ویژه برای ورود به زندگی شخصی افراد! که معضلی دردآلود در جامعه امروز ایرانی محسوب می شود، همچنان باید شاهد ادامه یافتن حواشی و ارائه اظهارنظرها از سوی افراد مختلف در خصوص اتفاق اخیر رخ داده برای «آزاده نامداری» باشیم. اما در این میان موضع گیری همکاران پیشین این خانم علاقمند به حاشیه نیز در نوع خود جالب است که یکی از سر انتقاد و دیگری از سر حمایت به ماجرا ورود یافته اند.

زهره سادات هاشمی، از مجریان جدید رسانه ملی با انتشار یادداشتی کوتاه در فضای مجازی، به انتقاد از رفتار ناآگاهانه «آزاده نامداری» پرداخت و نوشت: «وقتی خودت عکس های شخصی و خصوصی و اتفاقات زندگی ات را مرتبا در فضای مجازی انتشار می دهی، نباید توقع داشته باشی که مردم روی مسائل زندگی ات حساس نشوند. تو به عنوان الگوی مردم هستی باید رفتارت را کنترل کنی!»

اما «علی ضیا» از دیگر مجریان تلویزیونی، درست در نقطه مقابل خانم هاشمی به دفاع از آزاده نامداری پرداخت و در برنامه «فرمول یک» طی سخنانی کوتاه خطاب به حاشیه سازان گفت: «می شود لطفا پرینت حکمی که از خدا برای مبارزه با ریاکاری گرفتید را برای ما بفرستید تا در این برنامه به همه نشان دهیم؟ از لغزش آدم خطاکار بگذرید تا بدین سبب خداوند شما را از تقدیر ناگوار محفوظ نگه دارد حضرت محمد(ص) می فرمایند آتش را با آتش خاموش نمی کنند!»

اما در کنار موضع گیری های متناقض، آزاده نامداری با انتشار پستی جدید از مردم التماس دعا داشت! و با تاکید دوباره بر «مادر بودن» خود، نوشت: «من یک مادرم از مردم عزیز التماس دعا و کمی تفکر و رفعت دارم!» 
آینه نیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اكرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
نميشه آدم هر كارى ميخواد بكنه بعد بگه تفكر و ..... خب عكس خصوصيشو ميتونه همگانى نكنه. اين ديگه چيزى نيس كه بشه ازش دفاع كرد. خودمون اسرار زندگى خصوصيمونو فاش ميكنيم. آيا كسى كه نظر ميده مقصره؟؟؟ خدا از اشتباهات همه مون بگذره كه حتمن ميگذره، در امان خدا باشين.
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
واقعا رياكاري به چه قيمت ؟ مجري تلويزيون ماندن مگر چقدر ارزش دارد ؟ يا شما با حجابي يا نيستي ..... به زور خودت را موجه جلوه نده !!!! از امثال خاوري كه بزرگ تر نيستي ..... آقاي فرزاد حسني همه از روز اول فهميدن با زدن چشم به پايه مبل و گذاشتن آن در اينستا گرام چه بازي عجيبي شروع شده ..... درود به صبرت كه حرف نزدي .... زمان بهترين قاضي است .
محسن جون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
خودتون بیشتر از همه به این قضیه پرداختین.. حالا مردم شدن :«ا توجه به علاقه بسیاری از مردم به مسائل حاشیه ای و البته ارادت ویژه برای ورود به زندگی شخصی افراد! که معضلی دردآلود در جامعه امروز ایرانی محسوب می شود!»
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار