سارق خودرو اتهام قتل «بنیتا» را رد کرد
کد خبر: ۸۰۵۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 26    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
رحیم علیش پور ظهر چهارشنبه با بیان این که در خصوص پرونده «بنیتا» دو نفر دستگیر و روانه زندان شدند، گفت: متهم ادعا می کند، که زمانی که خودرو را رها کرده، «بنیتا» هنوز زنده بوده است.

وی اضافه کرد: به همین دلیل نیاز داریم تا بررسی دقیق بکنیم که «بنیتا» به قتل رسیده و یا به دلایل دیگری فوت کرده است.

دادستان پاکدشت اضافه کرد: رسیدگی به عوامل مرگ «بنیتا» بایدبا دقت بررسی شود و این پرونده درمراجع قضایی در حال رسیدگی است.

علیش پور با بیان این که جسد «بنیتا» برای انجام تحقیقات، به پزشکی قانونی ارجاع داده شده است، گفت: سارق خودرو به سرقت خودرو اعتراف کرده است، اما می گوید، خودرو را در همان روز در پاکدشت رها کرده است. 
مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
چرا چرت و پرت می گویید مگه حتما باید به بچه سم بده تا قاتل محسوب شود بچه را در شرایط مرگبار قرار داده یعنی در ماشین دربسته شیشه بسته بدون هیچ هوا بدون غذا معلومه که آدم بزرگ هم بود می مرد چه برسه به اون طفل معصوم واقعا هدف سارق از سرقت ماشین چه بوده اگر می خواسته ماشین دزدی کنه چرا رها کرده ماشین را ؟ هدفش از کشتن بچه به این شکل چه بوده ؟ قصد انتقام از خانواده طفل ؟؟ چرا ماشین را نبرده کنار خانه بنیتا رها کنه ؟ و خیلی چراهای دیگر
ناشناس
|
Thailand
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
1
قتل، انواع و اقسام دارد؛ چنان رفتاری با کودکی به سن بنیتا دقیقاً معادل قتل عمد است؛ سارقان رفتاری وحشیانه تر از قتل معمولی انجام داده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار