جالب ترین مزرعه ی انرژی خورشیدی در چین ساخته شد
کد خبر: ۸۰۴۹۷
تاریخ انتشار: 2017 July 27    -    ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
نیروگاه خورشیدی پاندا در ۲۴۸ هکتار قرار گرفته و قرار است ۳.۲ بیلیون کیلووات ساعت نیروی الکتریسیته ی سبز را در طول مدت ۲۵ سال تولید کند. این رقم مساوی با صرفه جویی در مصرف ۱.۰۵۶ میلیون تُن زغال سنگ و جلوگیری از انتشار ۲.۷۴ میلیون تُن دی اکسید کربن است.
 بامزه ترین نیروگاه انرژی خورشیدی در چین
 
بامزه ترین نیروگاه انرژی خورشیدی در چیناختصاصی «تابناک با تو»؛ در تلاش برای آموزش اهمیت تولید انرژی پایدار به نسل جدید در کشور چین، نیروگاه خورشیدی از سوی برنامه ی توسعه ی سازمان ملل متحد (UNDP) در کشور چین ساخته شده است. این نیروگاه از نمای بالا شبیه به یک خرس پاندا به نظر می رسد. در واقع پنل های خورشیدی به گونه ای در کنار هم چیده شده اند که تصویر پاندا را تداعی می کنند. شرکت (Panda Green Energy) در داتونگ در شمال چین این نیروگاه انرژی خورشیدی را ساخته است.
 
بامزه ترین نیروگاه انرژی خورشیدی در چین
 
نیروگاه خورشیدی پاندا در ۲۴۸ هکتار قرار گرفته و قرار است ۳.۲ بیلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریسیته ی سبز را در طول مدت ۲۵ سال تولید کند. این رقم مساوی با صرفه جویی در مصرف ۱.۰۵۶ میلیون تُن زغال سنگ و جلوگیری از انتشار ۲.۷۴ میلیون تُن دی اکسید کربن است. این پروژه با حمایت برنامه ی توسعه ی سازمان ملل متحد به عنوان یک مرکز آموزشی برای جوانان و نوجوانان در زمینه ی انرژی های تجدیدپذیر و پایدار ساخته شده است.
 
بامزه ترین نیروگاه انرژی خورشیدی در چین 
«لی یوآن» مدیر عامل شرکت یادشده سال گذشته به تلگراف گفت:
طراحی این منطقه به شکل پاندا الهام بخش نسل جوان خواهد بود تا از انرژی خورشیدی استفاده کنند. این منطقه در تابستان میزبان تعداد زیادی از مردم چین خواهد بود تا بیشتر با چالش انرژی در کشور خود روبرو شوند.
 
بامزه ترین نیروگاه انرژی خورشیدی در چین 
 
 خرس پاندا برای مردم چین فقط یک حیوان نیست بلکه نمادی فرهنگی و سمبلی از دوستی و صلح است.  پانداها حیواناتی هستند که به آرامی حرکت می کنند و در تمام طول روز در جستجوی برگ های درخت بامبو هستند، در واقع پانداها نمادی از آرامش و تمرکز بر روی یک کار بدون استرس و تشویش می باشند. 
 
جالب ترین مزرعه ی انرژی خورشیدی در چین
 
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار