خطرناک زن دنیا دستگیر شد+عکس
کد خبر: ۸۰۴۹۲
تاریخ انتشار: 2017 July 26    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
پایگاه های خبری به نقل از منابعی در دفتر مبارزه با تروریسم در اجدابیا آورده اند که پس از کسب اطلاعات درباره محل حضور مریم سرور، یگانی از ارتش لیبی این زن و برخی از اعضای باند وی را در عملیاتی ویژه در جنوب اجدابیا دستگیر کردند؛ این در حالی است که برخی پایگاه ها از بازداشت مریم سرور در شهر الکفره خبردادند.


خطرناک زن دنیا دستگیر شد
 
برخی باندهای چاد مرتبط با این زن در واکنش به اقدام ارتش لیبی، شماری از شهروندان لیبیایی را از بزرگراه ها ربوده و پیشنهاد دادند تا آنها را با رییس خود مبادله کنند.

مریم سرور به عنوان خطرناکترین قاچاقچی Smuggler و راهزن در جنوب لیبی در مناطق مرزی با چاد و سودان و نیجر تا مرزهای مصر شناخته می شود.

سرور که اهل چاد و از مناطق کوهستانی تبیستی در این کشور است، جنوب لیبی را به عنوان مقر خود اتخاذ کرده و روابطی با مخالفان چاد دارد؛ علاوه بر اینکه وی از نفوذ بالا و روابط گسترده برخوردار است.

سرهنگ جمعه خمیس العبیدی رییس گردان شناسایی در گشتی های طبرق تصریح کرد که مریم سرور فرمانده و سرکرده شورشیان مزدور چادی است و در زمینه راهزنی ودزدی دریایی و قاچاق Contraband فعالیت می کند.

العبیدی درباره باند تحت اختیار مریم سرور گفت: این باند بیش از 150 خودروی مسلح دارد که حامل صدها نفر از عناصر این باند است و به قاچاق و آدم ربایی و سرقت Stealing می پردازد. این باند مسئول ربودن 8 تن از نیروهای ارتش در ماه آوریل گذشته است که پیشنهاد فروش آنها را به شورای مشورتی درنه داد!

داستانهای بسیاری درباره این زن که ریاست باند قاچاق در جنوب لیبی را به عهده گرفته و علیه ارتش ملی فعالیت می کند، گفته شده است.

بنا به روایتی، همسر مریم سرور فرمانده مخالفان چادی بود و در جنگی با ارتش ملی لیبی کشته شد؛ از این رو مریم سرور با ارتش لیبی دشمنی می کند. این زن فعالیتهای خود را تا هون و سومنه در مرکز و حتی تا طبرق و اجدابیا و مصراته در دورترین نقطه شمال گسترش داده است.

همچنین گفته می شود که مریم سرور با خود عهد بسته است که انتقام همسرش را از ارتش ملی لیبی بگیرد و تمام تلاش خود را برای حمایت از شبه نظامیانِ رقیب ارتش لیبی به کار گرفته و در مقابل مبالغی هنگفت، نیروی مزدور و سلاح در اختیار آنها قرار می دهد 
رکنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار