موزه عجایب ویکتور ویند+عکس
کد خبر: ۸۰۴۶۰
تاریخ انتشار: 2017 July 26    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
از بیرون این موزه لندنی کوچک، سخت است بگوییم که دقیقا چه چیزی در آن نمایش داده می‌شود و اگر فکر می‌کنید تاکسیدرمی‌ها و اسکلت‌های روی زمین چیزهای عجیبی هستن پس صبر کنید و از پله‌های مارپیچی آن پایین بروید تا ببینید که همه چیز عجیب‌تر می‌شود. زیرزمین و روح موزه با رنگ قرمز خون نقاشی شده و با چیزهای عجیب از فسیل و سنگ‌های معدنی تا اسباب بازی‌های مک دونالد پر شده است.

هنرمند و مجموعه دار، ویکتور ویند موزه اش را در سپتامبر ۲۰۰۹ راه اندازی کرده است. او همیشه دوست داشته یک موزه شخصی داشته باشد و در آن همه چیزهای عجیب و شگفت انگیز و زیبا را به نمایش بگذارد. در اصل قرار بود این موزه شش ماه برقرار باشد، اما به دلیل استقبال زیادی که از آن شد بعد از گذشت هشت سال، هنوز ۳۰۰ تا ۵۰۰ بازدیدکننده در هفته دارد.

همه چیز در این موزه توسط شخص ویکتور جمع آوری شده است و به بیشتر نقاط جهان از گینه نو تا کنگو و آمریکای لاتین سفر کرده است. او نمی‌تواند بدون پیدا کردن چیزی از جایی که هست خانه را ترک کند. این موزه همچنین اقلام زیادی از افراد مشهور را نگه می‌دارد، یکی از پرطرفدارترین عجایب موزه، مجموعه‌ای از مدفوع افراد مشهور از جمله آمی وینهاوس است که بازدیدکنندگان می‌توانند با هزینه کمی آن را بو کنند.
 
موزه عجایب ویکتور ویند 
 
موزه عجایب ویکتور ویند 
 
موزه عجایب ویکتور ویند 
 
موزه عجایب ویکتور ویند 
 
موزه عجایب ویکتور ویند 
 
موزه عجایب ویکتور ویند 
 
موزه عجایب ویکتور ویند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار