ب‌ام‌و M8 در یک قدمی لمانز +عکس
کد خبر: ۸۰۴۰۹
تاریخ انتشار: 2017 July 25    -    ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
شاید وقتش رسیده که برای سورپرایزی بزرگ آماده شویم. ب‌ام‌و به زودی از مدل جدید سری ۸ رونمایی می‌کند و نسخه‌ تقویت‌شده‌ی آن را راهی لمانز می‌کند.
 
 ب‌ام‌و M8 در یک قدمی لمانز

مثل هر خودروساز باتجربه‌ای، ب‌ام‌و کمی محتاطانه ولی با هوشیاری و هوشمندی کامل قدم برمی‌دارد. این شرکت، چراغ‌خاموش درحال آزمایش مدل ویژه‌ی M8 است تا آن را از نظر ایمنی، هندلینگ و عملکرد مورد ارزیابی قرار دهد. به تازگی تصاویر جدیدی از این خودرو لو رفته که این بار واضح‌تر از قبل چارچوب کلی طراحی این خودرو را نشان می‌دهد.
 
 ب‌ام‌و M8 در یک قدمی لمانز

همین چند وقت پیش بود که ب‌ام‌و از کانسپت سری ۸ در ایتالیا رونمایی کرد اما همان‌طور که گفتیم، این خودرو یک کانسپت بود و طراحی نهایی آن پخته‌تر می‌شود و با مدل مفهومی فرق خواهد داشت. این دومین نسل سری ۸ است. اولین نسل سری ۸ در سال ۱۹۸۹ میلادی معرفی شد و هنوز که هنوز از آن به عنوان اسطوره یاد می‌شود.

ب‌ام‌و M8 در یک قدمی لمانز 
اولین نسل سری ۸

حالا تصاویر لو رفته، مدل BMW M8 GTE را در پیست Lausitzring آلمان نشان می‌دهد. این خودرو در حال حاضر توسط چند راننده‌ی ماهر در حال تست و بررسی است. این خودرو باید به قدری عملکرد خوبی داشته باشد تا خیال ب‌ام‌و را برای مسابقه‌ی ۲۴ ساعته لمانز راحت کند. لمانز مهم‌ترین و قدیمی‌ترین مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی استقامتی است که در طول برگزاری شاهد تنش و خستگی اجزای اتومبیل‌های زیادی هستیم؛ چراکه حرف از یکی دو ساعت نیست.
 
 ب‌ام‌و M8 در یک قدمی لمانز
 
لمانز یعنی رانندگی در طول یک شبانه روز و توقف در این ۲۴ ساعت فقط برای جابجایی ۳ راننده و سوخت‌گیری اتومبیل است، نه فرصتی برای استراحت اجزای تحت فشار اتومبیل! در این میان اتومبیلی برنده است که بتواند با سرعت و قدرت زیاد در طول این مسابقه بهترین دوام را هم داشته باشد. 
دیجی کالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار