پدر سردار آزمون با لاتزیو توافق کرد
کد خبر: ۸۰۳۸۸
تاریخ انتشار: 2017 July 25    -    ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
بحث انتقال سردار آزمون به تیم فوتبال لاتزیوی ایتالیا چند هفته ای است که رسانه های ایتالیا را نیز مثل ایران درگیر خود کرده است.

سردار آزمون، پس از بازگشت از تیم روستوف، با روبین کازان قرارداد جدیدی امضا کرد که این اتفاق، خروج وی از فوتبال روسیه را بسیار سخت و پیچیده کرد. اما باشگاه لاتزیو و سیمونه اینزاگی، سرمربی این تیم، همچنان خواهان حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هستند.

حالا در جدیدترین خبر رسیده از ایتالیا، جیانلوکا دی مارزیو، که مهم ترین و مشهورترین فوتبالی نویس این کشور محسوب می شود، گزارش داده که لاتزیو به شدت برای جذب آرمون پافشاری می کند.

مطابق گزارش مانئله بایوچینی از اسکای اسپورت، پیشنهاد لاتزیو برای این ستاره متولد سال 1995، در ابتدا 15 میلیون یورو بود که با مخالفت کازانی ها روبرو شد.

مسئولان روبین کازان تقاضای 20 میلیون یورو از بیانکوچلستی ها دارند و این احتمال وجود دارد که دو باشگاه بر سر انتقال سردار آزمون در عدد 18 میلیون یورو توافق کنند.

نکته مهم در این انتقال آن است که باشگاه لاتزیو به دلیل این که با پدر سردار آزمون به توافقات لازم دست یافته، از رقم خوردن و نهایی شدن این انتقال اطمینان کافی دارد.

در این گزارش آمده که مهاجمی با سابقه 91 بازی و 24 گل در لیگ روسیه، به همراه 6 بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای خط حمله تیم سیمونه اینزاگی پیشرفت جالبی را به ارمغان خواهد آورد.  
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار