با مشهورترین مجریان زن رسانه های عربی آشنا شوید
کد خبر: ۸۰۲۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 24    -    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
سهیر القیسی در رشته ی پزشکی تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۷ میلادی از سوی هلال احمر عراق به عنوان سفیر حسن نیت هلال احمر در زمینه ی زنان و کودکان انتخاب شد. از مهمترین برنامه های او «من العراق» بود که از شبکه ی «العربیّة» پخش می شد و به مسائل مربوط به عراق می پرداخت.
با مشهورترین مجریان زن رسانه های عربی آشنا شویداختصاصی «تابناک با تو»؛ در این گزارش قصد داریم تا شما را با معروفترین مجریان و گویندگان زن رسانه های عربی آشنا کنیم. بدون شک بارها تصاویر آنها را در رسانه های عربی دیده اید. با ما همراه باشید.
 

لبنی عسل، استاد «تاک شو»
لبنی عسل در زقازیق مصر به دنیا آمد. او مجری برنامه های تلویزیون مصر است که در حال حاضر در شبکه ی «الحیاة» مصر به اجرای برنامه می پردازد. او را استاد اجرا در برنامه های گفتگو محور می دانند. برنامه ی «الحیاة الیوم» با اجرای انفرادی او یکی از پربیننده ترین برنامه های کشور مصر است.
 
 با مشهورترین مجریان زن رسانه های عربی آشنا شوید

سهیر القیسي، سیندرلای عرب
سهیر القیسی متولد ۱۹۸۵ میلادی در بغداد عراق است. به او لقب «سیندرلای عرب» را داده اند. او نه تنها در عراق بلکه در تمام کشورهای عربی شناخته شده و چهره ای محبوب است و هم اکنون در امارات زندگی می کند. سهیر القیسی در رشته ی پزشکی تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۷ میلادی از سوی هلال احمر عراق به عنوان سفیر حسن نیت هلال احمر در زمینه ی زنان و کودکان انتخاب شد. از مهمترین برنامه های او «من العراق» بود که از شبکه ی «العربیّة» پخش می شد و به مسائل مربوط به عراق می پرداخت.
 
با مشهورترین مجریان زن رسانه های عربی آشنا شوید
 
حلیمة بولند، حاشیه سازترین مجری رسانه های عربی
حلیمه بولند، به او لقب ملکه ی زیبایی رسانه های عرب را داده اند. او اهل کویت است و از سال ۲۰۰۱ میلادی فعالیت خود را در رادیو و تلویزیون کویت آغاز کرد. وقتی دانشجوی سال آخر دانشگاه کویت بود از سوی رئیس گروه رسانه ای دانشگاه برای گویندگی خبر در تلویزیون کویت انتخاب شد. او به رفتارها و پوشیدن لباس های نامناسب و زننده شهرت دارد و از سوی مخاطبان رسانه با حجم گسترده ای از انتقادات روبرو شده است. اغلب به او اجرای برنامه های ماه رمضان پیشنهاد می شود و هر سال این حجم انتقادات از سوی مردم بیشتر می شود زیرا ادا و اطوارهای نامناسب او را متضاد با قداست ماه رمضان بر می شمرند و خواهان حذف او هستند. او به دلیل تمسخر  شهروندان برخی کشورهای عربی و فحش دادن به همکارش حاشیه ساز شده بود.
 
با مشهورترین مجریان زن رسانه های عربی آشنا شوید 
 
 ریتا معلوف، ژورنالیست سوری
ریتا معلوف، روزنامه نگار و گوینده ی خبر سوری و خواهر مجری معروف «نضال معروف» است او کار خود را با اجرا در برنامه ی تلویزیون سوریه «شام» شروع کرد و در اسکای نیوز عربی و فرانس 24  به گویندگی و اجرای خبر پرداخته است.
 
با مشهورترین مجریان زن رسانه های عربی آشنا شوید 

أنابیلا سمیر الهلال، عرب آیدل
 أنابیلا هلال متولد سال ۱۹۸۶ میلادی و دارای مدرک دکترای حقوق است. او گوینده و مدل لباس لبنانی است که در سال ۲۰۰۵ میلادی لقب ملکه ی زیبایی لبنان را از آن خود کرد. در سال ۲۰۰۶ میلادی در فهرست ۱۰ زن زیبای جهان قرار گرفت. او در شبکه های «إل.بی.سی» و «إم.بی.سی» به اجرای برنامه پرداخته است. الهلال در فصل اول و دوم برنامه ی «عرب آیدل» به اجرا پرداخت و از مجریان محبوب این برنامه بود. عرب آیدل یک برنامه ی تلویزیونی عرب زبان می باشد که بر اساس مدل بریتانیایی «پاپ آیدل» به تهیه کنندگی سایمون فولر تا کنون در چهار فصل ساخته شده است.
 
با مشهورترین مجریان زن رسانه های عربی آشنا شوید 
 
 فاطمة نبیل، اولین مجری محجبه ی تاریخ مصر
فاطمه نبیل در تاریخ مصر اولین مجری محجبه ی تلویزیون به شمار می رود و به همین دلیل به شهرت رسیده است. او نوه ی «فرید السندیونی» قاری قرآن کریم می باشد.
 
با مشهورترین مجریان زن رسانه های عربی آشنا شوید 
 
 لجین عمران و لباس های عجیب و خواستگار ایرانی اش
 لجین عمران چهره ی رسانه ای و یکی از مجریان سعودی است. او اغلب به دلیل پوشیدن لباس ها و اکسسوارهای عجیب و غریب شهرت دارد و به جدیدترین مدل های لباس پایبند است. ماجرای خواستگاری یک تاجر ایرانی از او باعث شد تا نامش در ایران بر سر زبانها بیفتد.
 
با مشهورترین مجریان زن رسانه های عربی آشنا شوید 
منی الشاذلي و گفتگوهای چالشی با شخصیت های سیاسی معروف
مني الشاذلی یکی دیگر از مجریان معروف در رسانه های عربی است. این مجری مصری فعالیت خود را از شبکه ی  ART به عنوان مجری سیاسی آغاز کرد و سپس به برنامه CBC رفت و  اجرای برنامه ی «منی شاذلی همراه شما» را بر عهده گرفت. او مجری برنامه های سیاسی چالشی با حضور شخصیت های مطرح بوده است.
 
با مشهورترین مجریان زن رسانه های عربی آشنا شوید 
 اسراء الزعبي، مجری اخبار ورزشی
او گوینده ی اخبار ورزشی در شبکه ی الجزیره و اردني الأصل است و چندی پیش به دلیل رعایت حجاب در کانون توجهات قرار گرفت. 
 
با مشهورترین مجریان زن رسانه های عربی آشنا شوید
 
 شریهان أبوالحسن، مجری برنامه های زنان
شریهان أبوالحسن در ابتدا فعالیت خود را در شبکه ی «عمان» آغاز کرد و سپس به شبکه ی «دبی» پیوست. او مدیر دفتر رسانه های عمان در قاهره بود و چندین برنامه را در تلویزیون مصر اجرا کرد. او اخیرا برنامه ی «ست الحسن» که به امور زنان می پردازد را اجرا می کرد. بحث های او درباره ی امور زنان اغلب پر سر و صدا است.
 
با مشهورترین مجریان زن رسانه های عربی آشنا شوید 
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
1
22
عجیبه مجریاشون حجاب ندارند انهم در سرزمین جزیره العرب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
1
29
گلا من موندم اینها به اسلام اعتقاد دارن؟ ندارن! چیه داستان گلا ؟ راستی امروز چندمه برجه؟ یارانه رو کی میریزن؟
اسماعیل
|
United States
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
3
4
در کشورهای عربی فقط در عربستان حجاب اجباری است. زنانی که در کشورهای عربی و ترکیه حجاب را رعایت نمیکنند (در حالیکه اکثرا نماز میخوانند و روزه میگیرند) استدلالهای مختلفی میکنند. برخی شرایط زمان را عنوان میکنند، برخی به گناه بی حجابی اقرار کرده ولی آن را مشکلی بین خود و خدا میدانند، و برخی هم دارای قرائتهای مختلفی از قرآن هستند که قانون حجاب را خدشه دار میدانند. حالب است که یکی از مشهورترین ملکه زیباییهای عرب که خواننده و مجری تلویزیون هم میباشد یک زن لبنانی است و شدیدا طرفدار حزب الله لبنان و دائما آن را تبلیغ میکند ولی کاملا بیحجاب است و حتی دامن کوتاه هم میپوشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار