تصاویر بی‌شرمانه قاضی داعشی با زنان ایزدی
کد خبر: ۸۰۲۷۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 24    -    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
شبکه‌های اجتماعی تصاویری از یک عنصر داعشی را به همراه زنان اسیر ایزدی منتشر کردند.

به گزارش العربیه، شبکه های اجتماعی به تازگی تصاویری از یک عنصر داعشی را در عراق منتشر کردند که به همراه یکی از زنان اسیر ایزدی گرفته شده است.

طبق اعلام حساب های کاربری متعلق به خبرنگاران عراقی، نیروهای امنیتی عراق این تصاویر را در یک گوشی موبایل که به نظر می رسد برای یکی از عناصر داعش باشد، یافته اند. در این تصاویر قاضی ولایت دجله که به نام «ملا ساجد احمد علی شرجی» خوانده می شود، با تعدادی از زنان ایزدی و در شرایطی بی شرمانه مشاهده می شود.

تصاویر بی‌شرمانه قاضی داعشی با زنان ایزدی

گفتنی است وزارت دفاع عراق 11 ژوئن سال جاری میلادی از کشف زندانی متعلق به داعش خبر داد که زنان ایزدی در آن بازداشت شده بودند. این وزاتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش عراق زندانی متعلق به گروه تروریستی داعش را که در آن شماری از زنان ایزدی حبس بودند، در تاریخ 17 ژوئیه در شهر موصل کشف کرد.

تصاویر بی‌شرمانه قاضی داعشی با زنان ایزدی

طبق اعلام آمار صادر شده از سوی کمیته امنیتی پیگیری امور ربوده شدگان ایزدی در ماه فوریه، تعداد افرادی که  به اسارت داعش گرفته شده اند، به 3200 اسیر می رسد.
 
تصاویر بی‌شرمانه قاضی داعشی با زنان ایزدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
6
9
اسلام و قوانین ان برای این وحشی ها اهمیتی ندارد اینها به اسم اسلام می خواهند ابروی اسلام را ببرند و یک مشت قوانین من در اوردی که بیشتر مربوط به این سلفی ها و وهابی ها است را به زور به خورد مردم بدهند.به اسم بهشت خیلی ها گول این وحشی ها را خوردند و الان هم در جهنم هستند.چه کسی گفته با کشتن انسان های بیگناه می توان به بهشت رفت.اینها همه اراجیفی است که وهابی ها و سلفی ها بر اساس تفکر غلط خود نوشته اند و به خورد مردم می دهند و هدفشان بیچاره کردن مسلمانان است.
پاسخ ها
پرسشگر
| |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
من میتونم درک کنم چرا بعضی انسانها دیگران را فریب میدن و حقایق رو وارونه جلوه میدن و هر چیز زشت و ناپسند رو با انواع نیرنگ و دروغ میخوان زیبا و قشنگ و درست معرفی کنن!!! اما نمیتونم درک کنم که چرا بعضی آدما تا دم مرگ خودشونو گول میزنن و حاضر نیستن چشم خودشونو بروی واقعیتها و حقایق باز کنن !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
2
کجاش بی شرمانه است؟ اینکه یک زن روسری نداره بی شرمانه است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
0
تصاویر نشان دهنده ی اینه که زوری در کار نبوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار