شایعه خیانت همسر فوتبالیست معروف+عکس
کد خبر: ۸۰۱۶
تاریخ انتشار: 2015 August 17    -    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
احترام فراوانی که مردم رم برای توتی قائلند برای وفاداری و مانایی او در تیم محبوب شهرشان آس رم است.

توتی به عنوان سمبل رم شناخته می‌شود، چون باشگاه را علی رغم پیشنهادهای بسیار از تیمهای قوی‌تر و ثروتمندتر ترک نکرده است و به عنوان بهترین گلزن باشگاه با بیشترین بازی انجام داده برای تیم در تاریخ باشگاه ثبت شده است.

اعتقاد زیاد تونی به خانواده و خانواده دوستی و این که طی سالهای اخیر هیچ حاشیه جنجالی مانند خیانت به همسر و... نداشته او را به عنوان فوتبالیست و ورزشکاری غیر قابل تکرار برای مردم رم تبدیل کرده است.

شاید تنها حاشیه ای که برای او و خانواده اش ساختند همان شایعه وحشتناک خیانت همسرش باشد.

آن سال رسانه ها در خبری باور نکردنی و شوک آور از خیانت-ایلاری بلاسی- همسر توتی خبر دادند؛مجله جنجالی " ایفا 300 " در گزارشی نوشت که ایلاری با " لوک" همکارش در برنامه تلویزیونی "ریزیر وورا" ارتباط پنهانی دارد.
 
این شایعه اما چند ماه بعد به وسیله همسر توتی- که از مدل های معروف ایتالیا و مجری یک شبکه پربیننده تلویزیونی این کشور است- به شدت تکذیب شد.

بلاسی-همسر توتی- در کنفرانسی خبری در حالی که بغض کرده بود گفت:"نمی دانم چه کسانی و چرا شایعه خیانت من به همسرم را منتشر کردند اما من تنها می خواهم بگویم مگر می شود همسرت "توتی" باشد و تو با مرد دیگری در ارتباط باشی؟"

پس از آن با انتشار دهندگان این شایعه که هیچ مدرکی هم برای حرف خود نداشتند برخورد شد و آنان اعتراف کردند می خواسته اند توتی را خراب کنند تا مقبولیت این فوتبالیست در میان مردم رم کاهش یابد.

حال توتی که در نزدیکی های چهل سالگی قرار دارد به همراه همسر و فرزندانش زندگی خوب خوشی را می گذراند و به الگوی جوانان شهر رم و حتی ایتالیا تبدیل شده است.
روز نو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار