کارمندی که با هواپیما سرکار می‌رود +تصاویر
کد خبر: ۷۹۷۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 18    -    ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که هر روز بابت مسیر خانه تا محل کارتان شکایت می کنید و ناراضی هستید، احتمالا این گزارش باعث می‌شود نسبت به راه خودتان حس بهتری خواهید داشت!
 کارمند

کِرت فون بَدینسکی مهندس مکانیک یک شرکت در سان‌فرانسیسکو است، او که در لس‌آنجلس زندگی می‌کند، هر روز کاری ساعت ۵ صبح بیدار می‌شود، دوش می‌گیرد، صبحانه می‌خورد و با خودرو ۱۵ دقیقه در راه است تا به فرودگاه برسد، در آن‌جا با هواپیمای تک‌ موتوره ویژه هیئت مدیره به مدت ۹۰ دقیقه پرواز می‌کند و به اوکلند می‌رود و سپس از آن‌جا با یک خودروی دیگر به سان‌فرانسیسکو و دفتر محل کار خود راهی می‌شود. او از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۷ کار می‌کند و عصر هم با برگشتن از همین مسیر در حدود ساعت ۲۱ شب به خانه می‌رسد!

کِرت می‌گوید: «هربار به کسی می‌گویم که هر روز از لس‌آنجلس به سان‌فرانسیسکو می‌روم، او سه بار این سوال را می‌پرسد که «هرروز؟ هرروز؟ هرروز؟» در حقیقت همه از اینکه من چنین کاری را ر روز انجام می‌دهم، خیلی تعجب می‌کنند.»
 کارمند

شرکتی که کِرت در آن کار می‌کند، در ابتدا در لس‌آنجلس بود، اما مدیران تصمیم می‌گیرند به سان‌فرانسیسکو نقل مکان کنند، چون معتقد بودند در آن‌جا استعدادهای بیشتری وجود دارد. این مهندس هم که نمی‌تواند خانواده‌اش را به سان‌فرانسیسکو ببرد، از طرفی هم نمی‌تواند شغلش را از دست بدهد؛ به همین دلیل مجبور است هر روز این مسیر را طی کند.

بدینسکی ماهانه دو هزار و ۳۰۰ دلار را برای پروازهایش هزینه می‌کند، او در این هواپیمای تک موتوره با ۸ نفر دیگر هم همسفر است و با توجه به اینکه هر روز از فرودگاه استفاده می‌کند و از قبل بررسی‌های مورد نیاز برای او انجام شده، می‌تواند هواپیما را یک راست به مقصد پارکینگ ترک کند و لازم نیست از گیت‌های امنیتی عبور کند. با همه این اوصاف باز هم پروازها و رفت آمد او ۶ ساعت از کل روز او را دربرمی‌گیرد.
 کارمند

حتما اگر شما هم با کِرت صحبت کنید، متوجه می‌شوید او از این مسیر هر روزه خیلی هم هیجان‌انگیز است، با این‌حال اختلافات جدی آب و هوایی میام این دو شهر یکی از مشکلات این مهندس است، چون گاهی وقت‌ها لس‌آنجلس آفتابی است، در حالی‌که در سانفرانسیسکو هوا ابری و خیلی گرم می‌شود. البته ترافیک اوکلند تا سانفرانسیکو هم از مشکلاتی است که کِرت با آن دست و پنجه نرم می‌کند.
 
کارمند
 
مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
3
5
چه مرد فداکاری
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
2300 دلار برای 26 روز کاری با این جت اختصاصی اصلا پولی نیست. دمش هم گرم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
2
خيلي ها از كرج با مترو ميان تهران براي كار كه حداقل 4 ساعت براي رفت و 4 ساعت هم براي برگشت تو راه هستن، 5 صبح ميان بيرون 10 شب مي رسن خونه براي كمتر از ماهي دو ميليون از هواپيماي شخصي و حقوق بالا هم خبري نيست، هر لحظه هم در خطر از دت دادن شغل و همين چندرغاز حقوقشون هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار