روحانی حادثه‌ی شهرری از بیمارستان مرخص شد +عکس
کد خبر: ۷۹۷۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 17    -    ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
حسن ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار از ترخیص حجت‌اسلام ذوالفقاری روحانی مجروح در حادثه متروی شهر‌ری خبر داد و گفت: ساعتی پیش پدرم از بیمارستان ترخیص و برای سپری کردن دوران نقاهت در منزل بستری است.

او در تشریح حادثه متروی شهرری گفت: زمانی که پدرم قصد سوار شدن به قطار مترو را داشت فردی از پشت به او حمله و با ضربات متعددی که با سلاح سرد بر او وارد می‌کند موجب پاره شدن تاندوم کف دست، و جراحاتی از بالای گوش تا زیر چشم و گردن نزدیک شاهرگ می‌شود.

فرزند روحانی مجروح حادثه متروی شهرری گفت: تیم درمانی اقدامات لازم را انجام داده و حتی کف دست ایشان که دچار آسیب شده بود را عمل کردند تا انشاء الله پدرم بتواند باز هم از دست خویش استفاده کند.
 
روحانی حادثه‌ی شهرری از بیمارستان مرخص شد

ذوالفقاری درباره اینکه آیا پدرش از قبل با فرد مهاجم آشنائیت داشته است گفت: پدرم قبلا در به عنوان قاضی در دادگستری  مشغول به فعالیت بود و این احتمال وجود دارد که ضارب در گذشته پرونده‌ای در نزد پدرم داشته باشد.

او درباره اینکه آیا موضوع امر به معروف و نهی از منکر از جانب حجت‌الاسلام ذوالفقاری صحت داشته است اظهارکرد: به گفته پدرم او منتظر قطار مترو بوده و اصلا پیش از حمله، چهره ضارب را ندیده که بخواهد با او گفت‌وگو و امر به معروف داشته باشد. 
ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
4
تو مترو پر از دوربین مدار بسته است .میشه فیلم حادثه رو نشون بدید
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
1
به نظر میرسه همچین بی تقصیر هم نبودن ...
از طرفی به هر حال یه شهروند توای ماجرا کشته شده
Armin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
این آقا دستش مصدوم شده پاهاش که سالمه!!!!
سوار ویلچر ؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار