جزئیات درگیری مسلحانه در فهرج کرمان +عکس
کد خبر: ۷۹۶۸۳
تاریخ انتشار: 2017 July 17    -    ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت:عصر امروز طی یک درگیری مسلحانه،۷ قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری مهمات و نارنجک از داخل خودروی یکی از اشرار مسلح شرق کشور کشف وضبط گردید.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت:عصر امروز طی یک درگیری مسلحانه،۷ قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری مهمات و نارنجک از داخل خودرو یکی از اشرار مسلح شرق کشور کشف وضبط گردید.

ابوذر داوریان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی وحسب دریافت گزارشی مبنی بر انتقال مقادیری سلاح و مهمات از پهنای جغرافیایی استان کرمان به سایر استان‌های کشور رسیدگی به این موضوع در دستور کار ویژه سیستم قضائی وپلیس قرار گرفت.


درگیری مسلحانه در فهرج کرمان

این مقام قضائی اعلام کرد:عصر امروز با هوشیاری ماموران انتظامی و طی یک درگیری مسلحانه که خوشبختانه هیچ آسیبی به ماموران پلیس وارد نشد، متهم (خ. ق) از اشرار مسلح شرق کشور به همراه ۷ قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجازو مقادیری مهمات دیگر از جمله نارنجک در حوزه قضائی فهرج دستگیر شد.

وی با بیان اینکه شرور مسلح در این عملیان مجروح شده است، بیان کرد: تحقیقات تکمیلی و بازجویی از متهم در خصوص انگیزه و علت جابجایی این محموله سلاح آغاز گردیده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت:دستگاه قضائی به همراه سایر دستگاه‌های انتظامی وامنیتی اجازه نخواهد داد افرار شرور نظم وامنیت جامعه را برهم زنندو با مخلان نظم وامنیت قاطعانه برخورد قضائی خواهد شد. 
میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار