شرور فراری بعد از ۱۰ سال در دام پلیس افتاد
کد خبر: ۷۹۶۴۷
تاریخ انتشار: 2017 July 17    -    ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
سرهنگ رضا فیروز بخت گفت: با تلاش ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی رودبارجنوب شرور و قاتل مسلح و فراری که به اتهام ۴ فقره قتل از سال ۱۳۸۶ تحت تعقیب بود دستگیر شد

وی افزود: به علت فرار قاتل به شهرستانها و استان‌های مختلف و تغیر متوالی محل اختفای وی اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری وی با کندی صورت میگرفت تا اینکه پرونده جهت رسیدگی به صورت ویژه در اختیار دایره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: سرانجام بعد از ۱۰ سال کار اطلاعاتی و استفاده از منابع محلی و بانکهای اطلاعاتی در نهایت شرور و قاتل مسلح فراری توسط ماموران پلیس آگاهی و با همکاری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در عملیاتی غافلگیرانه در سطح شهرستان رودبارجنوب دستگیر و یک قبضه سلاح نیز از وی کشف شد.

سرهنگ فیروزبخت گفت: این شرور و قاتل مسلح که از مجرمین سابقه دار نیز میباشد ، ۴فقره مسلحانه ، شرارت و اخلال در نظم عمومی، سرقت مسلحانه منزل ، گروگانگیری ، حمل سلاح ممنوعه و تیراندازی ایذایی و جرحی را در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در پایان ضمن اشاره به این مطلب که دستگیری این قاتل و شرور فراری باعث خوشحالی مسئولین و مردم شده است اظهار داشت: پلیس به هیچ وجه اجازه جولان دادن به هنجار شکنان و مخلین نظم و امنیت را نخواهد داد. 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار