وطن پرستی ایرلندی‌ها روی چراغ‌های راهنمایی +عکس
کد خبر: ۷۹۶۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 17    -    ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
همیشه ایرلندی‌ها را در حال مبارزه با سلطه انگلستان دیده‌ایم و می‌دانیم که روحیه وطن پرستانه آن‌ها به مردم این کشور اجازه نمی‌دهد تا زمانی خود را تحت سلطه انگلستان بدانند، اما روحیه آن‌ها روی چراغ‌های راهنمایی هم تأثیر گذاشته است.
 
در یکی از خیابان‌های نیویورک که محل زندگی ایرلندی‌های مهاجر است، چراغ راهنمایی وارونه نصب شده چون ایرلندی‌ها نمی‌خواستند رنگ قرمز که نشانه انگلیس است، بالاتر از سبز که نشانه ایرلند است قرار گیرد.
 
وطن پرستی ایرلندی‌ها روی چراغ‌های راهنمایی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
این همه مدت نمیدونستم چراغ قرمز بالاترین چراغ هست و جالب هست که فکر میکردم سبز بالاتر از همه چراغ‌ها قرار داره.
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
افرین.باید با هر چی استعمارگر هست مخالفت کرد بخصوص این انگلیس خبیث که سالها استقلال ملت ها را به زور اسلحه از انها گرفت و انها را برده کرد.از هند و کشورهای اسیائی بگیر تا افریقا و مناطق دیگر.استعمارگر تر و خبیث تر از انگلیس هیچ کشوری وجود نداره.حتی امریکا هم یک سر و گردن از انگلیس بهتر هستن.مرگ بر استعمار انگلیس.
اسماعیل
|
United States
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
اولین مهاجران اروپایی به آمریکا هم ایرلندیها بودند که از دست ظلم انگلیس به سرزمین آمریکا مهاجرت کردند. الان هم اکثریت مردم آمریکا ریشه ایرلندی دارند و مردم آمریکا ایرلند را سرزمین مادریشان میدانند و اولین آرزوی اکثر جوانان آمریکایی مسافرت به ایرلند و دیدن سرزمین آبا و اجدادیشان میباشد. تقریبا تمام رییس جمهورهای آمریکا به جز چند نفرشان ریشه ایرلندی دارند. البته ترامپ ریشه ایرلندی-آلمانی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار