خواستگار خواهرش را با شمشیر کشت
کد خبر: ۷۹۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 17    -    ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
پسر جوانی که با همدستی دوستش، خواستگار خواهرش را با شمشیر کشته بود، همراه همدستش در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه ایستاد.
 
 در این جنایت که ۲۴ شهریور سال ۹۴ به‌ دنبال نزاعی خونین در ورامین رخ داد، پسر جوانی به نام «جواد» - ۲۵ ساله - کشته شد. پس از حضور مأموران و بازپرس کشیک دادسرا در محل قتل، عاملان نزاع خونین شناسایی، دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفتند تا این که «سامان» و «میلاد» در نخستین تحقیقات به قتل جواد اعتراف کردند.

روزنامه «ایران» نوشت: دو متهم به اتهام مشارکت در قتل عمد از سوی قاضی باقر قربانزاده - رئیس دادگاه - و با حضور قاضی غفاری - مستشار - محاکمه شدند.

ابتدا نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند. آنگاه اولیای دم (پدر و مادر مقتول) برای قاتل فرزندشان قصاص خواستند. در ادامه محاکمه سامان، ۲۶ ساله - متهم ردیف اول - پای میز محاکمه ایستاد تا به سؤالات قضات پاسخ دهد.

او با پذیرفتن اتهامش گفت: «روز حادثه من و دوستم سوار موتورسیکلت بودیم. وقتی مقتول را سوار بر موتورسیکلت‌اش نزدیک خانه‌مان دیدیم، عصبانی شدم. چون قبلاً به خاطر خواستگاری خواهرم آمده بود از او کینه به دل داشتم و با هم درگیر شدیم که دعوا بالا گرفت. بعد هم با شمشیری که همراهم بود، ضربه‌ای به موتورش زدم اما نمی‌دانم چه شد که شمشیر به سرش هم خورد. ولی باور کنید من قاتل نیستم و این حادثه فقط یک اتفاق بود!»

متهم دیگر پرونده که در نزاع دسته‌جمعی حضور داشت، در دفاع از خود گفت: «من ناخواسته در این درگیری بودم. حتی سعی کردم آنها را جدا کنم اما انگار حر‌ف‌هایم هیچ ارزشی نداشت. من در این دعوا هیچ‌کاره بودم و در این پرونده بی‌گناه هستم. ضمن این که هیچ سابقه کیفری هم ندارم.»

پس از پایان اظهارات متهم ردیف دوم، قضات با اعلام ختم رسیدگی به پرونده وارد شور شدند تا به زودی حکم دادگاه را صادر کنند.

 
روزنامه ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
با شمشیر زده بعدم میگه یه اتفاق بود نیست که همه ما شمشیر حمل میکنیم پیش میاد!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار