برای استفاده از Wi-Fi رایگان، حاضرید توالت را بشویید؟
کد خبر: ۷۹۶۱۴
تاریخ انتشار: 2017 July 17    -    ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
 تصور کنید، در خیابان هستید و خیلی سریع باید پاسخ یک ایمیل را بدهید، سریعا لپ تاپ خود را روشن کرده و بلافاصله به اولین وای فای رایگانی که کی باید متصل می‌شوید!
 

سرویس بهداشتی

برای شروع اتصال طبق معمول همیشه پشت سر هم OK را می‌فشارید و با همه شرایط و ضوابط از پیش تعیین شده بدون مطالعه موافقت می‌کنید. همه ما عادت داریم شرایط و ضوابط را بدون مطالعه تایید کرده و سریعا به مرحله بعد برویم.

اتفاق جالبی که در یک فستیوال موسیقی در شهر منچستر رخ داده، این بوده است که ۲۲۲۷۵ نفر برای اتصال به اینترنت رایگان وای فای در محل این فستیوال تعهد ۱۰٫۰۰۰ ساعت "خدمات اجتماعی” را تایید کرده و متعهد به انجامش شده اند!

تمیز کاری محیط برگزاری فستیوال موسیقی، تمیز کاری سرویس‌های بهداشتی و توالت‌ها، جمع آوری و سامان دهی گربه‌ها و سگ‌های ولگرد، پاک کردن و جمع آوری آدامس و پوست حلزون‌ها از سطح پیاده رو‌ها و … از جمله کارهای است که افراد طبق شرایط و ضوابط مورد توافق برای انجامش موافقت کرده اند.

خیلی واضح است که حتی یک نفر از افرادی که این توافق نامه را تایید کرده اند تن به انجام این کارها نخواهند داد. اصل این موضوع تنها یک شوخی بوده است برای اثبات اینکه شرایط و ضوابط که همیشه توسط افراد توسط یک تیک مورد تایید قرار می‌گیرد هیچگاه مطالعه نمی‌شود. جالب است بدانید که تنها یک نفر از انبوه کاربران شرایط را مطالعه کرده بود که موفق به دریافت جایزه ویژه تیم برگزاری فستیوال شد!

به گفته مدیر عامل شرکت عامل اجرای فستیوال ۹۹٫۹۹۶ درصد از مردم بدون هیچ آگاهی توافق را تایید کردند و متوجه شوخی ما نشدند که طبق پیش بینی ما ابدا تعجب بر انگیز نیست!

جالب است بدانید که این مدل از شوخی سابقه دارد! در سال ۲۰۱۰ بود که ۷۵۰۰ نفر موافقت کردند تا شرکت Gamestation به قیمت ۵ پوند روح آنها را در اختیار بگیرد، به همین سادگی و البته ارزانی!
 
نت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار