جریمه ۲۰۰ هزار یورویی پرسپولیس درصورت لغو دربی
کد خبر: ۷۹۶۱۰
تاریخ انتشار: 2017 July 17    -    ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
با توجه به قرارداد بسته شده برای انجام دربی ۸۵ در آلمان در صورتی که این بازی لغو شود باشگاه پرسپولیس باید ۲۰۰ هزار یورو به فدراسیون فوتبال آلمان غرامت دهد.
 
 در حالی که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس خبر از لغو دربی 85 در آلمان را داده است اما به دلیل قراردادی که میان طرفین با فدراسیون فوتبال آلمان بسته شده در صورتی که این بازی لغو شود باشگاه پرسپولیس طبق قرارداد باید 200 هزار یورو به فدراسیون فوتبال آلمان غرامت بدهد.

از طرفی مسئولان صدا و سیما بحث پخش نکردن بازی را به میان کشیدند و دغدغه‌هایی همچون مسائل امنیتی دارند اما این در حالی است که شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان که متشکل از نهادهای امنیتی است برگزاری این بازی را تائید کردند.

از طرف دیگر طبق گفته علیرضا شیرازی آنها برای انجام این بازی دو راه در پیش گرفتند. اول اینکه اگر نگرانی از حضور تماشاگران در میان است که اسپانسر حاضر است بازی بدون حضور تماشاگران پخش شود. موضوع دیگر این است که در صورتی که تلویزیون حاضر به پخش مستقیم این بازی نشود اسپانسر این بازی را ضبط کرده و سی دی آن را در کشور به فروش می‌رساند.

این کشمکش در حالی ادامه دارد که به گفته مسئولان اسپانسر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال این بازی قطعا 31 تیر ماه در آلمان برگزار خواهد شد.

 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار