بلندترین دندان دنیا که دردسرساز شد+عکس
کد خبر: ۷۹۳۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 14    -    ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
«اورویل پاتل» نوجوان ۱۸ ساله هندی بعد از این که از پزشکان کمک خواست تا دندان بزرگ او را که از دهانش بیرون زده بود، خارج کنند، نام خود را به عنوان دارنده بلندترین دندان دنیا در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد.

 پزشکان بعد از کشیدن این دندان ۳ و نیم سانتی‌متری متوجه شدند که طول آن تقریبا دو برابر سایر دندان‌هاست. دندان این نوجوان هندی تنها ۵ میلی‌متر بلندتر از رکورد قبلی بلندترین دندان دنیا بود و به همین دلیل توانست رکورددار جدید بلندترین دندان دنیا باشند.

پزشک معالج «اورویل» می‌گوید: بیمارم با شکایت نسبت به زیبایی چهره‌اش و این که بیرون‌زدگی دندان او را در بین دوستانش خجالت‌زده می‌کند، به من مراجعه کرد و خواست آن را برایش بکشم. دندان او نزدیک به گونه قرار گرفته بود و برای خارج کردن آن، بیمار را با بی‌حسی موضعی تحت عمل جراحی قرار دادیم و بعد از حدود ۳۰ دقیقه موفق به کشیدن دندان او شدیم. دندان انسان در حالت معمول به طور متوسط ۲۰ میلی‌متر بلندی دارد. در این مورد، دندان بیمار بسیار بلندتر از حالت عادی بود. بعد از اتمام عمل و بازگشت به منزل، با جستجوهایی که در اینترنت انجام دادم متوجه شدم که این دندان، بلندترین دندان دنیاست.


 دندان 
 
 
این پسر نوجوان در ماه فوریه از شر این دندان بلند خلاص شد اما به تازگی و در این هفته موفق به ثبت نام خود در کتاب رکوردهای گینس شد. با وجود این که «اورویل» بلندترین دندان دنیا را از دست داده اما از نظر زیبایی به وضعیت بهتری دست پیدا کرده و از شرایط فعلی خود راضی است.

بلندترین دندان دنیا قبل از ثبت این مورد جدید، متعلق به «لو هیو جینگ» با ۳ سانت و ۲ میلی‌متر بوده است که در آوریل ۲۰۰۹ از دهان او خارج شد.

منبع: سلامت آنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
1
باز هم هندوستان باز هم از این مسائل!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار