طرز تهیه‌ی شیرینی‌های رنگی بادامی
کد خبر: ۷۹۰۴۹
تاریخ انتشار: 2017 July 13    -    ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی یکی از انواع شیرینی‌های بادامی آشنا کنیم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی این شیرینی‌های خوشمزه، با ما همراه باشید.
طرز تهیه‌ی شیرینی‌های رنگی بادامی
 
اختصاصی تابناک باتو؛ امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی یکی از انواع شیرینی‌های بادامی آشنا کنیم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی این شیرینی‌های خوشمزه، با ما همراه باشید.
 
 
طرز تهیه‌ی شیرینی‌های رنگی بادامی 

مواد لازم:

پودر بادام: 300 گرم
پودر قند: 150 گرم
کره: 50 گرم
گلاب: 70 میلی لیتر
وانیل: کمی
رنگ‌های مجاز خوراکی: به دلخواه
کاغذ روغنی

طرز تهیه:

گلاب، پودر قند و وانیل را با یکدیگر مخلوط می‌کنیم و روی حرارت قرار می‌دهیم تا به نقطه‌ی جوش برسد. در این مرحله، کره و پودر بادام را اضافه می‌کنیم. مواد را با یک قاشق چوبی روی حرارت بسیار ملایم خوب مخلوط می‌کنیم تا سفت شود سپس از روی حرارت برمی‌داریم.

خمیر به دست آمده را به دلخواه و به تعداد رنگ‌های موجود، تقسیم بندی کرده و رنگ‌ها را اضافه می‌کنیم. کاغذ روغنی را پهن کرده و روی آن کمی پودر قند می‌پاشیم. خمیرهای رنگی را به دلخواه به شکل طبقه طبقه و یا کنار هم روی کاغذ روغنی می‌چینیم.

روی شیرینی‌ها را با یک کاغذ روغنی دیگر می‌پوشانیم و سپس آنها را داخل یخچال قرار می‌دهیم تا سفت شوند (بهترین زمان، دو شبانه روز کامل است). پس از آن، شیرینی‌ها را به شکل دلخواه، برش می‌دهیم.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: fatafeat

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار