ساخت وسایل عجیب با متعلقات بدن انسان
کد خبر: ۷۸۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 10    -    ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
آن روی دیگر خلاقیت؛
استخوان محکم ترین و با استحکام ترین عضو بدن انسان است که از آن برای ساخت یک آلت موسیقی به نام «کانگلینگ» یا فلوت پا استفاده می کنند. این آلت موسیقی از استخوان ران درست می شود و بودایی ها...
ساخت وسایل عجیب با متعلقات بدن انساناختصاصی «تابناک با تو»؛ تصورش را کنید که انسان بخواهد خلاقیت خود را درباره ی اعضا و متعلقات بدنش انجام دهد، نتیجه چه خواهد بود؟!  در این گزارش با عجیب ترین اشیایی که با متعلقات بدن انسان تهیه شده اند آشنا خواهید شد.


ابزار موسیقی با استخوان ران انسان در آیین بودایی

استخوان محکم ترین و با استحکام ترین عضو بدن انسان است که از آن برای ساخت یک ابزار موسیقی به نام «کانگلینگ» یا "فلوت پا" استفاده می کنند. این آلت موسیقی از استخوان ران انسان درست می شود و بودایی های تبت در  مراسم ها و آیین های کهن خود با آن اصواتی را می آفرینند، صداهایی برخواسته از استخوان ران انسان.
 
ساخت وسایل عجیب با متعلقات بدن انسان
  ساخت وسایل عجیب با متعلقات بدن انسان
 
 
انگشتر دندان، تهیه ی زینت آلات، هدیه ی ازدواج

مبدعین این انگشترها می گویند چرا باید برای خرید انگشترهای الماس نشان پول خود را صرف کنیم در حالیکه مرواریدهای و الماس های واقعی همان دندان های سفید ما هستند که هیچ از مروارید کم ندارند. البته آنها به جویده شدن غذا با دندان اشاره ای نمی کنند و سعی دارند درباره ی این قسمت ماجرا سکوت کنند. استفاده از دندان به عنوان یک زینت در سالهای اخیر به مُد شایعی تبدیل شده است و برخی با استفاده از آن ثروت بسیاری کسب کرده اند. یک زوج کالیفرنیایی به نام "کارلی لیفنکس" و "لوکاس انگر" وقتی نامزد شدند به جای انگشتر الماس از انگشتر دندان به عنوان حلقه ی نامزدی رونمایی کردند.
 
ساخت وسایل عجیب با متعلقات بدن انسان 

ساخت مجسمه های کوچک از ناخن های گرفته شده

یک هنرمند به نام هنری ماتیس یک بار گفت که خلاقیت به شجاعت احتیاج دارد. هیچ کس حرف او را جدی نگرفت، به همین دلیل او دست به یک کار عجیب زد؛ درست کردن مجسمه و آثار هنری کوچک با استفاده از ناخن های کهنه و گرفته شده.
 
 ساخت وسایل عجیب با متعلقات بدن انسان
 
درست کردن موی مصنوعی با استفاده از موهای ریخته شده

این شاید یکی از تناقضات در تهیه ی مواد و وسایل آرایشی باشد. همه ی ما می دانیم که موهایی که ریزش کرده هیچ فایده ای ندارد و هرجا که آنها را ببینیم روی فرش یا وسایلمان، آنها را برمی داریم و دور می ریزیم. اما زنان عصر ویکتوریا موهای جامانده لای شانه و یا وسایلشان را جمع می کردند و با آن موی مصنوعی و یا وسایل زینتی می ساختند.

 ساخت وسایل عجیب با متعلقات بدن انسان
 
شمع سازی با جرم گوش

در زمانهای گذشته، برای مثال در زمان مصریان باستان از موم زنبور عسل و یا مواد مشابه برگرفته از طبیعت برای تهیه ی شمع استفاده می کردند.  موم زنبور عسل بافتی محکم و قابل انعطاف دارد. اخیرا برخی شرکت ها به تولید شمع از جرم گوش انسان پرداخته اند، این شمع ها خیلی زود می سوزند و بوی ناخوشایندی دارند.
 
 ساخت وسایل عجیب با متعلقات بدن انسان
 
 
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
2
13
همشون حال بهم زن بودن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار