توپک‌های ماکارونی، خوراکی مورد علاقه‌ی کودکان
کد خبر: ۷۸۸۴۴
تاریخ انتشار: 2017 July 10    -    ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
امروز تصمیم داریم شما را با شیوه‌ی تهیه‌ی یک خوراکی خوشمزه که مورد علاقه‌ی کودکان است، آشنا کنیم. توپک‌های ماکارونی، غذایی است که به سادگی می‌توانید تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی توپک‌های ماکارونی، با ما همراه باشید.
توپک‌های ماکارونی، خوراکی مورد علاقه‌ی کودکاناختصاصی تابناک باتو؛ امروز تصمیم داریم شما را با شیوه‌ی تهیه‌ی یک خوراکی خوشمزه که مورد علاقه‌ی کودکان است، آشنا کنیم. توپک‌های ماکارونی، غذایی است که به سادگی می‌توانید تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی توپک‌های ماکارونی، با ما همراه باشید.

توپک‌های ماکارونی، خوراکی مورد علاقه‌ی کودکان

مواد لازم:

ماکارونی شکل‌دار کوچک: 450 گرم
کره: دو قاشق غذاخوری
آرد: دو قاشق غذاخوری
شیر: 2 پیمانه
پنیر چدار رنده شده: 400 گرم
پنیر موزارلا رنده شده: 400 گرم
نمک و فلفل: به میزان لازم
پودر سوخاری: 3 پیمانه
روغن: به میزان لازم

طرز تهیه:

ماکارونی را آبکش می‌کنیم. در ظرفی جداگانه، کره را ریخته و روی حرارت قرار می‌دهیم. آرد را به کره اضافه کرده و تفت می‌دهیم. شیر را کم کم به آن اضافه می‌کنیم و صبر می‌کنیم تا غلیظ شود سپس آن را از روی حرارت برمی‌داریم.

پنیرها را به همراه نمک و فلفل، به مخلوط شیر و آرد اضافه می‌کنیم و مخلوط می‌کنیم. پس از آن، ماکارونی را اضافه می‌کنیم و هم می‌زنیم. 

مواد را به مدت 2 ساعت داخل یخچال قرار می‌دهیم. پس از گذشت این مدت، از مواد گلوله‌های کوچکی درست کرده و در پودر سوخاری می‌غلتانیم. توپک‌های آماده شده را در روغن داغ، سرخ می‌کنیم.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: atyabtabkha
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار