سنگ ۲۰ تنی، بزرگراه نیایش را بست +عکس
کد خبر: ۷۸۶۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 07    -    ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از واژگونی یک دستگاه تریلر حامل سنگی ۲۰ تنی در بزرگراه نیایش خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت ۵:۱۹ صبح امروز حادثه واژگونی تریلر حامل سنگ در مسیر شرق به غرب برگزراه نبایش زیر پل سئول به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه دو دستگاه جرثقیل سنگین سازمان به محل حادثه اعزام کرد.
 
 
جاده چالوس وقتی خاکی بود +عکس 
 
وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه تریلر ماک در حال حمل سنگ ۲۰ تنی بوده که ناگهان راننده به دلیل نامشخصی کنترل وسیله را از دست داده و در لاین سرعت واژگون شده است.
 
ملکی با بین اینکه در پی این حادثه قطعه سنگی ۲۰تنی از کامیون جدا و به کف بزرگراه افتاده بود، گفت: درجریان این حادثه بخش زیادی از بزرگراه مسدود شده بود که با همکاری عوامل پلیس راهور مسیر تردد خودروها مسدود و به سمت دیگر هدایت شد تا عملیات با سرعت بیشتری انجام شود.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه به دلیل ساعت وقوع حادثه و خلوتی معابر خوشبختانه حادثه ثانویه‌ای رخ نداد، ادامه داد: راننده تریلر درون کابین محبوس شده بود که عوامل آتش نشانی وی را از کابین خارج و در حالی که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود، برای انتقال به بیمارستان به مراکز درمانی تحویل دادند.
 
وی اضافه کرد: پس از آن آتش نشانان با استفاده از جرثقیل قطعه سنگ رها شده را به روی تریلری دیگر منتقل کرده و پس از بازگرداندن تریلر واژگون شده به حالت اولیه در ساعت ۱۰:۴۰ به عملیات خود خاتمه دادند.
 
به گفته ملکی علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.
 
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
1
2
شهر بی کلانتر ،از این بهتر نمیشه ،تلری با بار یک قطعه سنگ بیست تنی ،در داخل شهر ،آنهم بزرگ راه درون شهری از عجایب ،شهر اداره کردن است ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار