حمام آفتاب؛ دردسر تازه یک فرماندار در آمریکا +عکس
کد خبر: ۷۸۴۶۶
تاریخ انتشار: 2017 July 05    -    ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کریس کریستی، فرماندار ایالت نیوجرسی با دردسر جدیدی در رسانه های آمریکا روبرو شده است. در حالیکه به خاطر کمبود بودجه دولتی، برخی سواحل ایالت نیوجرسی در فصل گرما تعطیل شده اند، عکس هایی آقای کریستی را در حال گرفتن آفتاب در یکی از این سواحل نشان می دهد.

به نوشته صدای آمریکا، این روزها به خاطر تعطیلات روز استقلال، سواحل و پارک های ساحلی آمریکا خیلی شلوغ است اما به خاطر کمبود بودجه، در این دو روز برخی پارکهای ملی آمریکا برای آنچه «خدمات غیرضروری» نامیده شده، بسته شده است.

آقای کریستی پیشتر به خاطر اینکه طرح بیمه سلامت او توسط مجلس ایالتی تصویب نشده بود، دستور توقف برخی خدمات عمومی را به خاطر کمبود بودجه داده بود.

درست همزمان با خبر تعطیلی برخی پارکهای ساحلی، عکسی هوایی از آقای کریستی منتشر شده که در ساحل در حال استراحت است.

 حمام آفتاب؛ دردسر تازه یک فرماندار در آمریکا

به گزارش بی بی سی فارسی، سخنگوی آقای کریستی می گوید فرماندار در ساحل تعطیل شده "آفتاب نگرفته چرا که کلاه بر سر داشته است."

آقای کریستی در مصاحبه با شبکه خبری فاکس از حضور خود در این ساحل دفاع کرد و گفت به عنوان فرماندار از این حق برخوردار است که به اقامتگاه های رسمی خود برود.

به گفته آقای کریستی خانواده اش در تعطیلات روز استقلال در اقامتگاه ساحلی فرماندار هستند و او بین دفتر کارش و این اقامتگاه با هلیکوپتر ایالتی در تردد است.

اما زمانی که مشخص شد تصاویر هوایی آقای کریستی را در حال آفتاب گرفتن در کنار ساحل نشان می دهد، برایان موری، سخنگوی فرماندار گفت آقای کریستی برای مدت کوتاهی خانواده اش را در ساحل همراهی کرده و سپس به دفترش رفته است.

با این حال، کاربران توییتر با دستکاری تصویر آقای کریستی در ساحل، در شبکه های اجتماعی تصاویر ساختگی از او را در وضعیت های مختلف منتشر کردند.

یکی از این تصاویر او را در دفتر کار رییس جمهوری آمریکا نشان می دهد و در یکی دیگر تصویر آقای کریستی بر روی یکی از صحنه های عاشقانه فیلم سینمایی از اینجا تا ابدیت، ساخته ۱۹۵۳، مونتاژ شده است. 
جام نيوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار