10 فیلمی که شما را به گریه می اندازد
کد خبر: ۷۸۴۶۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 05    -    ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
معمولاً چنین فیلم هایی حاوی صحنه های احساسی، عاشقانه و دردناک بوده که خانم ها را به دلیل احساساتی بودن زودتر و بیشتر از آقایان تحت تاثیر قرار می دهد. با این وجود این موضوع بدان معنا نخواهد بود که مردها تحت تاثیر فیلمی که می بینند و صحنه های احساساتی و دردناک آن قرار نمی گیرند و نمی توان موضوعی که گفته شد را یک اصل کلی و غیرقابل تغییر تلقی کرد.
فیلم هایی که شما را به گریه می اندازندبه گزارش «تابناک با تو»؛  شاید بارها دیده باشید که خانم ها با دیدن فیلمی پراحساس شروع به گریه کردن می کنند و این موضوع برای مردان غیرقابل درک است. معمولاً چنین فیلم هایی حاوی صحنه های احساسی، عاشقانه و دردناک بوده که خانم ها را به دلیل احساساتی بودن زودتر و بیشتر از آقایان تحت تاثیر قرار می دهد.
 
 
فیلم هایی که شما را به گریه می اندازند 
 
با این وجود این موضوع بدان معنا نخواهد بود که مردها تحت تاثیر فیلمی که می بینند و صحنه های احساساتی و دردناک آن قرار نمی گیرند و نمی توان موضوعی که گفته شد را یک اصل کلی و غیرقابل تغییر تلقی کرد. چه بسا مردها نیز در هنگام تماشا کردن صحنه ای خاص از یک فیلم منقلب شده اند. انسان ذاتاً موجود احساساتی است و دیدن برخی صحنه ها آن ها را به عکس العمل های احساساتی وا می دارد.

در ادامه ی این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ فیلمی آشنا کنیم که حتی مردان نیز با دیدن آن ها منقلب شده و گریه کرده اند. با ما همراه باشید.

 ۱- هاچی:داستان یک سگ (۲۰۰۸)
 
 فیلم «هاچی:داستان یک سگ» (Hachi: A Dog’s Tale) داستان یک موسیقیدان با بازی ریچارد گیر را روایت می کند که در حالی که از سر کار به خانه باز می گردد با یک توله سگ در ایستگاه قطار برخورد می کند. در ادامه این توله سگ را به خانه می برد بدون این که بداند دوستی این دو بسیار طولانی می شود. این سگ در ادامه به نماد عشق خالصانه و فداکاری تبدیل می گردد. بسیاری از مردان سرسخت و غیراحساسی نیز با دیدن این فیلم که از یک داستان واقعی الهام گرفته است منقلب شده اند.
 
فیلم هایی که شما را به گریه می اندازند 

۲- کوبیدن بر در بهشت (۱۹۹۷)

فیلم «کوبیدن بر در بهشت» (Knockin’ on Heaven’s Door) داستان دو مرد را روایت می کند که در یک اتاق در بیمارستان به سر برده و ناگهان متوجه می شوند که هر دو به سرطانی لاعلاج مبتلا بوده و زمان زیادی برای زندگی ندارند. آن ها به این نتیجه می رسند که ارزش ندارد روزهای آخر عمر خود را در تاریکی و غم موجود در بیمارستان سپری کنند در نتیجه تصمیم می گیرند از آن جا فرار کنند. در ادامه با دزدیدن یک ماشین به کنار ساحل می روند. در طول مسیر اتفاقات جالب، خنده دار و گاه خطرناکی برای آن ها رخ می دهد. این فیلم فوق العاده درس های زیادی در مورد زندگی، مرگ، رویاهای ویرانگر و ابدیت به تماشاگر می آموزد.
 
فیلم هایی که شما را به گریه می اندازند 

۳- مسیر سبز (۱۹۹۹)
 
داستان فیلم «مسیر سبز» (The Green Mile) از این قرار است که یک مرد قوی هیکل سیاه پوست به اتهام قتل دو دختر نوجوان به مرگ محکوم می شود. این زندانی که در واقع بی گناه است علاوه بر هیکل تنومندش یک توانایی خارق العاده دیگر دارد که می تواند برخی بیماری ها و ناراحتی ها را نیز شفا دهد.
در مدتی که وی در زندان به سر برده و برای اعدام شدن انتظار می کشد یکی از نگهبانان ارشد زندان به گناهکار بودن مردی با این قلب رئوف و چنین استعداد خدادادی مشکوک می شود. فیلم «مسیر سبز» فیلمی فلسفی با پیامی عمیق است که درک آن در برخی مواقع دشوار می شود اما بدون شک این اقتباس از رمان استفن کینگ را باید یک شاهکار دانست.
 
 فیلم هایی که شما را به گریه می اندازند

۴- اسم من خان است (۲۰۱۰)
 
فیلم هندی «اسم من خان است» (My Name Is Khan) با بازی شاهرخ خان بر خلاف دیگر فیلم های هندی که پر از آهنگ و رقص است هیچ نشانی از این ویژگی های ذاتی فیلم های هندی در آن دیده نمی شود.
 
این فیلم فوق العاده احساسی داستان مردی مسلمان به نام رضوان خان را روایت می کند که از سندروم آسپرگر که نوعی بیماری عصبی همراه با کاهش و اختلال در روابط اجتماعی است رنج می برد. وی برای پیدا کردن عشق خود به سراسر آمریکا سفر می کند. همسر محبوبش بعد از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر او را ترک کرده است که در آن دوران دیدگاه جهانیان به طور کلی نسبت به مسلمانان دچار تغییر شد و اسلام ستیزی رواج پیدا کرد. در طول سفرش او موفق می شود با مهربانی، شخصیت صلح جو و صداقت خود افراد زیادی را شیفته خود کند.
 
 فیلم هایی که شما را به گریه می اندازند

۵- فهرست شیندلر (۱۹۹۳)

فیلم طولانی «فهرست شیندلر» (Schindler’s List) داستان اسکار شیندلر یک تاجر موفق و عضو حزب نازی را روایت می کند که جان بیش از هزار یهودی را در طول دوران یهودی ستیزی نازی ها در جنگ جهانی دوم نجات داد. این فیلم بر اساس داستان واقعی شخصی به همین نام ساخته شده و نمادی است از تشکر از شیندلر به خاطر فداکاری که ممکن بود به قیمت جان خود او تمام شود. صحنه های واقع گرایانه و دردناک فیلم از آن یک شاهکار هنری ساخته و همزمان دل بیننده را به درد آورده و احساسات شما را عمیقاً تحت تاثیر قرار می دهد.
 
فیلم هایی که شما را به گریه می اندازند 
 
۶
- روری اوشی اینجا بود (۲۰۰۴)

فیلم «روری اوشی اینجا بود» (Rory O’Shea Was Here) داستان یک بیمار فلج مغزی به نام مایکل را روایت می کند که با ورود یک بیمار جدید به نام روری زندگی اش به طور کلی دگرگون می شود. روری به دلیل مشکلات ناشی از نقص عضلانی مجبور است روی ویلچر بنشیند و توانایی راه رفتن ندارد. این مرد جوان نه تنها از شرایط جسمانی خود شکایتی نداشته و افسرده نشده بلکه سعی دارد از کوچک ترین لحظات زندگی اش لذت برده و خوشگذرانی کند.
 
این روحیه باعث می شود که دیدگاه مایکل نیز به زندگی تغییر کند و او نیز سعی می کند با وجود مشکلات شدید جسمی از زندگی اش لذت ببرد. این فیلم فوق العاده ما را به تجدیدنظر در دیدگاهمان نسبت به زندگی وادار می کند و چیزهای کوچک اما مهمی که هر روز در مشکلات روزمره ما گم شده است را به ما یادآوری می کند.
 
فیلم هایی که شما را به گریه می اندازند 
 
۷- زندگی زیباست (۱۹۹۷)

فیلم ایتالیایی «زندگی زیباست» (Life Is Beautiful) داستان مردی یهودی به نام گویدو و پسر جوانش را روایت می کند که در دوران جنگ جهانی دوم ناچار می شوند به اردوگاه های مرگ آلمان نازی بروند. پدر در تلاش برای نجات جان پسرش به او می گوید که همه ی اتفاقات اطرافش یک بازی است و برنده یک تانک واقعی را به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد و برای برنده شدن هر فرد باید کاری کند که نگهبان ها متوجه حضور او نشوند.
پسربچه داستان پدرش را باور می کند و با مهارت تمام در داخل یک خوابگاه سربازان مخفی می شود تا زنده بماند. این فیلم خارق العاده مهربانی و عشق را به نمایش می گذارد و همزمان شما را به خندیدن و گریستن وا می دارد.
 
 فیلم هایی که شما را به گریه می اندازند
 
۸- هفت زندگی (۲۰۰۸)

فیلم «هفت زندگی» (Seven Pounds) داستان مردی سیاه پوست به نام بن توماس را روایت می کند که نمی تواند مرگ هفت نفر از جمله نامزدش در یک تصادف رانندگی و در نتیجه سهل انگاری خودش را فراموش کند. وی که از این اتفاق سخت آشفته است در نهایت راهی را برای درست کردن این اشتباه خود پیدا می کند.
 
او با اهدای اعضای بدن خود به بیمارانی که منتظر پیوند اعضا هستند سعی می کند مرگ هفت نفر مذکور را جبران کند. اما آشنایی اش با یک زن زیبا به نام امیلی و علاقه ای که بین این دو به وجود می آید اوضاع را پیچیده تر از قبل می کند. تماشای صحنه هایی که شکنجه ی ذهنی و روحی شخصیت اصلی داستان با بازی ویل اسمیت را به نمایش می گذارد انسان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.
 
فیلم هایی که شما را به گریه می اندازند 
 

۹- دختر میلیون دلاری (۲۰۰۴)

فیلم «دختر میلیون دلاری» (Million Dollar Baby) با بازی کلینت ایستوود و هیلاری سوانک داستان دختری را روایت می کند که سعی می کند در دنیای مشت زنی برای خود اسم و رسمی پیدا کرده و از این راه مشکلات مالی اش را نیز حل کند. فرانکی دان یک مربی سالخوره بوکس است که وقتی علاقه و اشتیاقی مگی را برای تبدیل شدن به یک قهرمان بوکس می بیند او را زیر پر و بال خود گرفته و تعلیم وی را در این راه بر عهده می گیرد.
همه چیز خوب پیش می رود و شانس او برای قهرمانی در تورنمنت پیش رو زیاد است اما سرنوشت چیز دیگری برای مگی جوان رقم می زند. فیلم در واقع در مورد تلاش ذاتی و درونی افراد برای پیروزی علی رغم مشکلات زیاد و تلاش سرسختانه برای دستیابی به آرزوها تحت هر شرایطی را به تصویر می کشد.
 
 فیلم هایی که شما را به گریه می اندازند
 
۱۰- گلادیاتور (۲۰۰۰)

فیلم «گلادیاتور» (Gladiator) داستان یک فرمانده و جنگجوی سرشناس رومی به نام ماکسیموس با بازی راسل کرو را روایت می کند که به عنوان جانشین امپراطوری روم انتخاب می شود. اما به زودی معلوم می گردد که پسر جوان و بدذات امپراطور سالخورده نقشه های شومی در سر دارد و در نهایت ماکسیموس را به مرگ محکوم می کند.
 
ماکسیموس به شیوه ی معجزه آسایی از مرگ رهایی پیدا کرده و به گلادیاتوری قدرتمند و سرسخت تبدیل می گردد. او که خانواده اش را نیز از دست داده به امید انتقام از پسر امپراطور خود را به روم می رساند و حریفان سرسختش را یکی پس از دیگری از پای در می آورد و در نهایت با امپراطور سنگدل روبرو شده و انتقام می گیرد. بازی خیره کننده و احساسی راسل کرو در نقش ماکسیموس همه ی تماشاگران فیلم را شیفته ی خود می کند و و البته در برخی از صحنه ها نیز تماشاگر را وادار به گریه کردن خواهد کرد.
 
فیلم هایی که شما را به گریه می اندازند 
 
 منبع: روزیاتو
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
1
6
عالی بودن مخصوصا فیلم زندگی زیباست خیلی قشنگه. زندگی را از هر طرف که ببینی زیباست. با چندتاشون واقعا گریه کردم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
9
به نظر من فهرست شیندلر از همشون بهتره خصوصا سکانس آخرش دیوانه کننده ست و اشک آدمو درمیاره . حتما ببینیدش.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
ازکجا دانلود کنیم توی یوتیوب نبود
سین الف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
8
0
واقعا که . فیلم هایی که به مظلومیت صهیونیست ها می پردازه رو میگی . اما از فیلم هایی مثل از کرخه تا راین . آژانس شیشه ای . هیوا . حرفی نمی زنی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
1
عجیبه که به فیلمهایی مثل مادر اشاره نشده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار