اگر این علائم ساده را دارید حتما دیابت هم دارید+عكس
کد خبر: ۷۸۴۵۰
تاریخ انتشار: 2017 July 06    -    ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
اگر کسی به طور مکرر احساس تشنگی کند، پس باید کمی در مورد آن توجه به خرج دهد. این احساس ممکن است به دلیل ازدیاد گلوکز در بدن ایجاد شود و اگر شخصی بار‌ها در شب بلند شود تا آب بنوشد، توصیه می‌شود آزمایش خون بدهد.

دفعات مکرر ادرار

این یک علامت اخطار است. ادرار مکرر به معنی سطح بالای گلوکز در بدن است. دفعات کم ادرار در روز نرمال است، ولی تعداد بیش از حد آن می‌تواند نشان دهنده یک مشکل باشد.

بریدگی‌ها دیر خوب می‌شود

یک بریدگی معمولی بر روی بدن باید در مدت زمان کمی بهبود یابد. اگر شخصی دیابت داشته باشد زمان بهبود بریدگی طولانی خواهد بود و اگر بریدگی، زخم و سوختگی دیر خوب شود باید آزمایش خون داد. سطح بالای گلوکز در بدن عملکرد بدن در مبارزه با عفونت را کند می‌کند.

افزایش یا کاهش وزن

یک شخص دیابتی تمایل به افزایش وزن دارد و دلیل آن کمبود مایعات در بدن است. ممکن است نوساناتی نیز در کاهش وزن داشته باشد که آن نیز به این دلیل است که بافت‌ها گلوکز دریافت نمی‌کنند. بسیار مهم است که این نشانه‌ها را ارزیابی کرده و درباره آن‌ها اطلاع داشته باشید.

خشک شدن دهان

دیابت می‌تواند منجر به خشکی دهان شود زیرا سطح بالای قند در بدن، دهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ و این مورد می‌تواند منجر به بیماری‌های لثه و پوسیدگی دندان شود. این یک نشانه طبیعی شخص دیابتی است.
 
هشدار؛ اگر این علائم ساده را دارید حتما دیابت هم دارید!
 
 
ميزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار