حاشيه سازي پوشش چند بازيگر در چين +عكس
کد خبر: ۷۸۱۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 02    -    ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
حضور بازیگران ایرانی و نحوه پوشش آنان در جشنواره های خارجی اغلب با حاشیه هایی همراه است و لباس های نامتعارف و انتخاب های اغراق آمیز برخی بازیگران گاه باعث جلب توجه می شود.
 
حاشيه سازي پوشش چند بازيگر در چين 
 
انتشار ویدئویی از پوشش عوامل فیلم سینمایی «زرد» که در جشنواره شانگهای چین شرکت داشته اند، نمونه جدیدی از این موارد است. در این ویدئو بهرام رادان، مهرداد صدیقیان و مصطفی تقی زاده در استودیوی یکی از شبکه های تلویزیونی چین در مقابل مجریان برنامه نشسته اند و لباس های غیر رسمی و تقریباً نامناسبی به تن دارند. لباس هایی که در مقایسه با پوشش رسمی مجریان برنامه بشدت توی ذوق می زند. در این ویدئو رادان با تیپ اسپرت و یک کلاه روی سر در کنار صدیقیان که تی شرتی شبیه به لباس زیر به تن دارد دیده می شود و تنها تقی زاده است که پیراهن مناسبی نسبت به بازیگران فیلمش پوشیده.
 
البته عوامل فیلم هفته گذشته در جریان دریافت دو جایزه از جشنواره شانگهای و زمانی که روی سن رفتند لباس رسمی به تن داشتند. جایزه هایی که بهرام رادان در واکنشی کنایه آمیز در اینستاگرام خود درباره اش نوشت: «… خوشحالم که زحمات گروه به بار نشست. شاید قسمت بوده که جشنواره فیلم فجر حتی اجازه ورود این فیلم به هیچکدام از بخشهایش را ندهد تا موفقیت های فیلم به صورت جهانی آغاز شود…»! این در حالی است که پوشش های نامتعارف برخی بازیگران ایرانی نه تنها در جشنواره های خارجی که در جشنواره های داخلی به ویژه فیلم فجر هم خیلی اوقات موجب بحث و حتی شوخی شده است.
 
این انتقادها در جشنواره فیلم فجر دو سال پیش شکل پررنگ تری هم داشت و در فضای مجازی پوشش نامناسب و خارج از عرف چند بازیگر ایرانی روی فرش قرمز، در مقابل بازیگران مطرح هالیوودی از جمله جورج کلونی، براد پیت، تام کروز و… در موقعیتی مشابه مورد مقایسه قرار گرفت که نتیجه مقایسه خوشایند نبود.
 
باني فيلم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
0
وقتی که آب سربالا میره ، رادان هم کارگردان میشه...........
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
0
واقعاً چه لباس مسخره ایه این مجریای چینی پوشیدن!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار