زندگی یک عشق موتور تهرانی +عكس
کد خبر: ۷۸۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 02    -    ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
روبرت هاکوپیان متولد ۱۳۵۴ در تهران از کودکی عاشق موتور و موتورسواری بوده است. در دوران نوجوانی به سبک موتورسواری کروز و موتورهای هارلی-دیویدسن علاقمند می شود و در سال ۱۳۸۴ اولین موتورش را می خرد.
 
موتور های کروز سرعتی نیستند و همگی آنها برای راید گروهی در جاده طراحی شده اند. موتورسواران سبک کروز در ایران از قوانین کشور تبعیت می کنند و عضو هیچ گروه و یا نهاد خاصی نیستند. آنها اکثرا بصورت گروهی راهی جاده ها می شوند و همگی معتقدند که موتور سواری یک نوع سبک زندگی خاص است. برای روبرت و دوستانش، مقصد مهم نیست بلکه جاده مهم است.
 
 
روبرت از سال ۱۳۹۴ کافه ای را در تهران بنام بلوز دایر می کند. بلوز گونه‌ای موسیقی سازی و آوازی است که ریشه در آوازهای هنگام کار و فریادها و همخوانی‌های سیاهان آمریکا دارد و اصل آن به فرهنگ و موسیقی غرب آفریقا می‌رسد. هدف روبرت از ایجاد کافه جمع کردن نوازندگان آماتور و میدان دادن به آنها است.او هر هفته برای این نوازندگان در کافه برنامه اجرای زنده موزیک برگزار می کند. روبرت در حال حاضر مشغول برنامه ریزی برای ساماندهی علاقه مندان به این سبک موزیک و موتورسواری است تا بتواند در کارهای خیریه و عام المنفعه شرکت جدی داشته باشد.
 
 
 
منبع : خبرگزاری مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
1
3
وای عجب موتورهایی
دهنم آب افتاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار