خانه فقیرانه‌ای که مسی در آن متولد شد +تصاویر
کد خبر: ۷۸۰۸۳
تاریخ انتشار: 2017 July 02    -    ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
این روزها توجه رسانه های جهان به سمت "روساریو" در آرژانتین است جایی که فوق ستاره فوتبال جهان در آنجا به دنیا آمده و اکنون جشن ازدواجش را در آن برگزار می‌کند.

"لیونل مسی" فوق ستاره فوتبال آرژانتین ساعاتی قبل یکی از مجلل ترین مراسم های ازدواج را در زادگاهش برگزار کرد. شمار زیادی از عکاسان و خبرنگاران برای پوشش این مراسم به آرژانتین سفر کرده‌اند. در این میان کوچه و خیابان و خانه محل تولد ستاره بارسلونا بار دیگر مورد توجه رسان هها قرار گرفته است. خصوصا خانه محقرانه محل تولد مسی که هیچ نسبتی با ثروت و جایگاه حال حاضر مسی ندارد.
 
لیونل آندره مسی ۲۴ ژوئن سال ۱۹۸۷ در این شهر متولد شد. پدرش خورخه هوراکیو مسی، کارگر کارخانه و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی، یک نظافتچی نیمه‌وقت بود. او در پنج سالگی بازی را در تیم گراندولی آغاز کرد و در سال ۱۹۹۵ مسی به تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین پیوست.

وی ۱۱ سال داشت که پزشکان تشخیص دادند دچار کمبود هورمون رشد است. باشگاه ریور پلاته علاقه خود را برای به خدمت گرفتن مسی نشان داد اما آنها پول کافی برای خرج معالجه وی نداشتند.

کارلوس ریساچ مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا اسپانیا، از استعداد بی ظیر مسی آگاه شد. ریساچ پس از تماشای بازی وی به نمایندگی از باشگاه بارسلونا با مسی قراردادی امضا کرد. آنها پیشنهاد کردند تمام مخارج پزشکی لیونل را قبول می کنند به شرطی که وی برای شروع زندگی جدید به اسپانیا نقل مکان کند. خانواده مسی نیز به همراه این بازیکن جوان به اروپا منتقل شدند و لیونل کارش را در تیم جوانان بارسلونا آغاز کرد.
 
 
 
ركنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار