تلویزیون کاغذ دیواری به بازار آمد+عكس
کد خبر: ۷۸۰۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 02    -    ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
یک شرکت فناوری محصولی به نام تلویزیون کاغذ دیواری ۷۷ اینچی با قیمت ۲۰ هزار دلار به بازار عرضه کرد . ضخامت این دستگاه یک پنجم اینچ است و به وسیله چند آهن ربا به دیوار می چسبد.
 
 تلویزیون کاغذ دیواری به بازار آمد

به نقل از دیلی میل، شرکت ال جی آخرین محصول از مجموعه «تلویزیون های کاغذ دیواری» عجیب خود را برای فروش عرضه کرد. این تلویزیون ۷۷ اینچی OLED که نخستین بار در نمایشگاه CES رونمایی شد، اکنون برای فروش عرضه شده است. شرکت تولید کننده این محصول را ۲۰ هزار دلار قیمت گذاری کرده است.

به گفته شرکت سازنده، ضخامت این صفحه نمایش یک پنجم اینچ است. این صفحه نمایش که تاحدودی انعطاف پذیر است به وسیله چند آهنربا به دیوار می چسبد.  همچنین برای اجتناب از وجود سیم های متعدد، فقط یک سیم به سیستم صوتی دستگاه متصل می شود.

 این تلویزیون علاوه بر قابلیت اتصال به وای فای دارای چهار پورت HDMI است. همچنین  فناوری های ویدئو ۴K  و HDR نیز در آن به کار رفته است. 
مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Thailand
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
2
0
ضخامت حدود ۵ میلیمتر اما حدود بیست سال پیش در خبر ها آمده بود که یکی از شرکتهای معتبر سازنده تلویزیون، تلویزیونی و تمایشگری را ساخته‌اند به ضخامت یک برگ کاغذ است که نه تنها قابل انعطاف بلکه دارای قابلییت لوله شدن است، گمان میکنم پوستر آن را نیز دیدم؛ اکنون به نظر می‌رسد که تکنولوژی را به عقب رانده اند، چه می‌کنند این مکاران؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
چقدر بدشانسي آوردن كه آدمهاي تيز و باهوش تو ايران پيدا مي شن كه مچشونو بگيرن و مكرشونو برملا كنن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار