صداپیشه «جناب‌خان» حضور «ملوان» در خندوانه را رد کرد
کد خبر: ۷۸۰۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 01    -    ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
محمد بحرانی، صداپیشه عروسک جناب‌خان، با انتشار متنی در اینستاگرام به حواشی حضور عروسک جایگزین جناب خان در «خندوانه» پاسخ داد.

این هنرمند در همین راستا نوشت: «عروسکی به نام ملوان هرگز وجود خارجی نداشته است و بنده هرگز هیچ جا اسمی از عروسک ملوان نیاورده‌ام. رامبد عزیز به خاطر لطفی که به بنده داشته‌اند یکی دو بار صحبت از عروسک جدید با صداپیشگی بنده کرده‌اند اما ایشان هم هرگز نامی از ملوان نیاورده‌اند.

از ابتدای نبودن جناب خان، سفارش عروسک جدید مطرح بوده و هنوز هم منتفی نیست، بنده و دوستانم هم به عروسک جدید فکر کرده‌ایم و تست هم زده‌ایم اما هنوز که هنوز است به هیچ نتیجه روشن و قابل قبولی نرسیده‌ایم که البته شاید به خاطر دلبستگی بنده و همکارانم به کاراکتر جناب‌خان باشد. به روشنی می‌گویم از روز اول نبودن جناب‌خان تا همین الان حتی یک روز هم دست از تلاش برای بازگرداندن جناب خان برنداشته‌ام و کماکان امیدوارم که جناب‌خان را دوباره ببینیم. دستبوس تک تک‌تان هستم که بعد از ماه‌ها نبودن جناب‌خان هنوز و هر روز از ابراز محبت‌تان به بنده و جناب خان دریغ نمی‌کنید.

هیچ چیز هنوز روشن و مشخص نیست. به هر نتیجه روشنی که رسیدیم بلافاصله از همین‌جا به اطلاعتان می‌رسانم. اما از ته دلم امیدوارم ارادتمند همه شما.»
 
خندوانه 
 
خبرآنلاين
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
0
1
خوب چرا آقای بحرانی امتیاز عروسک جناب خان رو از صاحبش نمیخره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار