اختلاف خانوادگی در گرمسار قربانی گرفت
کد خبر: ۷۸۰۳۱
تاریخ انتشار: 2017 July 01    -    ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
فرمانده انتظامی استان سمنان، ضمن تائید وقوع یک فقره قتل در گرمسار به دلیل اختلاف خانوادگی، گفت: با تلاش نیروهای انتظامی قاتل در کمتر از دو ساعت دستگیر و به دام قانون افتاد.

سردار روح الامین قاسمی  ضمن تائید خبر وقوع یک قتل در گرمسار، بیان کرد: پس از گزارش وقوع یک فقره قتل در این شهرستان همزمان با شامگاه جمعه، ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه تحقیقات خود را آغاز و با سرعت عمل و کار اطلاعاتی قاتل را در کمتر از دوساعت به دام انداختند.

وی بابیان اینکه در ساعت ۲۰:۳۰ جمعه شب گذشته با تماس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره قتل در شهر گرمسار گزارش شد، ادامه داد: بلافاصله ماموران برای بررسی خبر به محل حادثه اعزام و با جسم بی جان یک مرد ۲۸ ساله که بر اثر اصابت چندین ضربه چاقو به قتل رسیده بود مواجه شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: ماموران پلیس آگاهی در بررسی صحنه جرم و آثار و علائم موجود به همسر مقتول مشکوک و در بازجویی اولیه، این زن به قتل شوهر خود اعتراف کرد.

قاسمی داشتن اختلاف خانوادگی و مشاجره را عامل این قتل طبق روایت قاتل ذکر کرد و افزود: قاتل با استفاده از چاقوی آشپزخانه اقدام به قتل همسر خود کرده است.

وی در پایان گفت: متهم پس از طی مراحل اولیه قانونی، تحویل مراجع قضایی می شود. 
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار