عمارت لوکس خواننده مشهور برای فرزندان دوقلویش +عکس
کد خبر: ۷۸۰۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 01    -    ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
 به گزارش هالیوود ریپورتر، «جی زد» و همسرش بیانسه که هر دو از چهره های مطرح موسیقی جهان هستند به تازگی به عمارتی 130 میلیون دلاری در لس آنجلس نقل مکان کرده اند.

این یکی از گران ترین خانه های واقع در لس آنجلس آمریکا است.

این زوج که به تازگی صاحب دوقلوی دختر و پسر شده اند یک دختر پنج ساله دیگر هم دارند و برای فراهم آوردن یک محیط بی نظیر برای فرزندانشان به این عمارت بسیار گران قیمت نقل مکان کرده اند.

بیانسه می گوید مدت ها دنبال خانه ای می گشته که متناسب با بودجه او باشد!
 
 
 
 
جام جم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
3
18
یه سریا چطوری زندگی میکنن. چرا باید یه خواننده، بازیگر و یا فوتبالیست اینقدر درآمد داشته باشه؟ کاملا بیخود دارن به اینها پول میدن. مثلا الان بهترین فوتبالیست تو دنیا مسی و رونالدو هستن دیگه، ولی واقعا چیکار میکنن به جز توپ بازی؟ سرگرمی درست میکنن قبول، ولی این همه پول هم خیلی زیادتر از حقشون هست.
اسماعیل
|
United States
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
در طول تاریخ همیشه یکی از روشهای پول درآوردن سرگرم کردن مردم بوده است. سرگرمی برای اکثر مردم دنیا مهم است و حاضرند بخاطر آن پول خوبی پرداخت کنند. این پولی که خواننده ها، ورزشکاران، و هنرپیشه ها بدست می آورند توسط دولت‌ها پرداخت نمیشود (به جز ایران که پول ورزشکاران توسط دولت پرداخت میشود) بلکه مستقیما توسط مردمی که طرفدارانشان هستند پرداخت میشود و ما نمیتوانیم به مردم بگوییم که چطور پولشان را خرج کنند. ممکن است افراد معدودی در دنیا باشند که مخالف اینگونه موارد هستند، اینها کسانی هستند که در عمرشان هیچ وقت فوتبال یا ورزشهای دیگر تماشا نمیکنند و هیچ وقت به موسیقی و فیلم علاقه ندارند. اینگونه افراد تعدادشان یک در میلیون هستند و نظرشان محترم. اینگونه افراد همانند دوست عزیز برادر محمد در کامنت بالایی هستند که هیچ وقت در زندگیشان هیچ برنامه سرگرم کننده ای ندیدند و دوست هم ندارند ببینند که کارشان محترم است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار