ارتباط جنجالی خواننده مشهور با یک سعودی پولدار+عکس
کد خبر: ۷۸۰۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 01    -    ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
چهره برجسته موسیقی آمریکا به تازگی با یک ثروتمند عربستانی رابطه ای را آغاز کرده است، رابطه ای که رسانه ها از آن به عنوان رابطه ای صرفا بر اساس پول و جلب توجه نام می برند.
 
این مرد عربستانی که 29 ساله است از وارثان شرکت نمایندگی تویوتا در عربستان سعودی است.

وی که از برجسته ترین تاجران سعودی به شمار می رود برای ادامه ارتباط با «ریحانا» خواننده سرشناس آمریکایی دست به هر کاری بزند. او عبدل لطیف جمیل نام دارد و به فوتبال بسیار علاقه مند است.

خانواده این مرد عربستانی در این کشور یک تیم باشگاهی به نام جمیل دارند که در لیگ عربستان هم حضور دارد.

ریحانا در سال های اخیر تجارب بسیار جنجال برانگیزی در ارتباط با دیگران داشته است.
 
 
جام جم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زیبا احمدپور از تبریز
|
Mauritius
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
2
13
ازدواج شده پول و معامله. مثلا معیار بعضی ها سفر خارج باکو و دوبی و ترکیه و عمان است. یا باتومی گرجستان. سواد و اخلاق و احساس مهم نیست فقط پول و سفر خارج و پیشرفت کردن با موقعیت طرف مقابل. عشقی نمونده متاسفانه.
اسماعیل
|
United States of America
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
1
5
البته در نظر بگیرید که خواننده مربوطه تقریبا از نژاد خود مرد عرب است. یک مرد عرب ثروتمند دیگر نیز با جانت جکسون پیرزن ازدواج کرده که باز هم تشابه نژادی دارند. ولی این عربهای ثروتمند همیشه در حسرت دختران بلوند آمریکایی خواهند ماند چونکه غیر ممکن است یکی از آنها با این عربها ازدواج کند. حتی یک بلوند آمریکایی با وضع مالی پایین هم هرگز بخاطر پول عربها با آنها ازدواج نمیکند. در کتاب خاطرات ناصرالدین شاه هم مشخص است که این سلطان صاحب قرن که دارای چند صد زن بود تا آخر عمر در حسرت ازدواج با یک دختر بلوند فرنگی سوخت و نابود شد. نگاه حسرت بار شاهزادگان سعودی به دختر و زن ترامپ در سفرش به عربستان هم موجب خنده مردم دنیا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار