دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند+عكس
کد خبر: ۷۷۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 30    -    ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
به تازگی ماشین‌های فروش در سراسر فرانسه ظاهر شده اند. این کیوسک‌ها به جای نوشیدنی‌های شیرین، داستان‌های کوتاه ارائه می‌دهند. چه در فرودگاه باشید، یا در ایستگاه قطار یا حتی درحال همراهی با عزیزانتان هنگام خرید در بازار، این کیوسک‌های خلاقانه به گذر زمان کمک می‌کنند.

هریک از این ماشین‌ها به روشی جذاب به وقت کشی مسافران و مشتریان کمک می‌کنند. برای استفاده از این اختراع خلاقانه، زمان مطالعه مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید: ۱، ۳ یا ۵ دقیقه. سپس دستگاه با یک داستان کوتاه تصادفی برای پر کردن وقتتان و راحت‌تر کردن انتظار شما را شگفت زده می‌کند. این دستگاه اولین بار در فرودگاه شارل دوگل پاریس افتتاح شد و از آن زمان در مکان‌های عمومی مختلفی در سراسر کشور نصب شده اند.
 
دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند 
 
دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند 
 
دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند 
 
دستگاهی که انتظار را برایتان آسان می کند
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
|
United States
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
1
0
وقتی ما افراد مقیم آمریکا به برخی کشورهای اروپایی مسافرت میکنیم از عقب ماندگی آنها واقعا تعجب میکنیم. این سیستم که در فرانسه راه افتاده است حدود 70-80 سال پیش در آمریکا بود ولی سالها پیش منسوخ شد. الان همه مردم آمریکا از طریق تلفنهای مبایلشان به تمام کتابخانه های دنیا دسترسی دارند و هر کس میتواند هر کتاب، روزنامه، مجله، فیلم، تلویزیون، و غیره را در تلفنش انتخاب کرده و استفاده کند و نیازی به این نیست که به یک دستگاه پول داده شود تا یک داستان بصورت شانسی برای فرد انتخاب کند. مشکل اروپا این است که هنوز استفاده از اینترنت سیار در خیلی از این کشورها همگانی نشده است و محدودیت‌هایی وجود دارد. من در مسافرت اخیرم به اروپا متوجه شدم که هنوز افراد عادی وجود دارند که آدرس ایمیل ندارند. هنوز 95% ادارات در اروپا از نامه نگاری سنتی استفاده میکنند ولی من 10 سال است که در آمریکا از نامه نگاری سنتی استفاده نکرده ام.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار