تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخی
کد خبر: ۷۷۹۱۶
تاریخ انتشار: 2017 June 30    -    ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
آژانس تبلیغاتی Ogilvy با اعتقاد بر اینکه «ایده ها، بینش و الهام» کلید کسب و کار خلاق هستند توانست برنده بزرگ جشنواره خلاقیت ۲۰۱۷ کن شود و شیر طلا و برنز را در چاپ و نشر به دست آورد. Ogilvy شاهکارهای قدیمی را به تبلیغات معاصر برای برند واکس کفش کیوی تبدیل کرد. در این رقابت باید نیمه پایینی نقاشی‌های مشهور تکمیل می‌شد و کفش سوژه‌ها را به نمایش می‌گذاشت. از آنجا که پرتره‌های مشهور از جنبش‌ها و ژانرهای هنری متفاوتی در تاریخ هنر هستند، سبک‌های مختلفی از کفش نمایش داده می‌شود. تصاویر جالب برندگان این نمایشگاه را در این مطلب مشاهده می‌کنید.
 
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر 
 
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر 
 
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر 
 
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر 
 
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر 
 
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر 
 
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر 
 
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار