آژانس تبلیغاتی Ogilvy با اعتقاد بر اینکه
«ایده ها، بینش و الهام» کلید کسب و کار خلاق هستند توانست برنده بزرگ
جشنواره خلاقیت ۲۰۱۷ کن شود و شیر طلا و برنز را در چاپ و نشر به دست آورد.
Ogilvy شاهکارهای قدیمی را به تبلیغات معاصر برای برند واکس کفش کیوی
تبدیل کرد. در این رقابت باید نیمه پایینی نقاشیهای مشهور تکمیل میشد و
کفش سوژهها را به نمایش میگذاشت. از آنجا که پرترههای مشهور از جنبشها و
ژانرهای هنری متفاوتی در تاریخ هنر هستند، سبکهای مختلفی از کفش نمایش
داده میشود. تصاویر جالب برندگان این نمایشگاه را در این مطلب مشاهده
میکنید.