برخورد مرگبار تریلی با عابر پیاده در جاده نیشابور
کد خبر: ۷۷۹۱۲
تاریخ انتشار: 2017 June 29    -    ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی از بر جای ماندن یک کشته و هفت مصدوم بر اثر واژگونی سه خودرو طی شب گذشته خبر داد.

حسن گودرزی در تشریح این حوادث اظهار کرد: در ساعت 19 شب گذشته یک دستگاه خودروی ام وی ام در کیلومتر 60 تربت حیدریه به مشهد دچار واژگونی شده که در پی آن پنج سرنشین خودرو دچار مصدومیت می‌شوند.

وی افزود: دو مصدوم خانم این حادثه که دچار ترومای دست، پا و گردن شده بودند توسط تیم امداد و نجات جاده‌ای پایگاه گرماب هلال احمر تربت حیدریه به بیمارستان 9 دی این شهرستان منتقل شدند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در حادثه مشابه دیگری که در ساعت 19 شب گذشته رخ داد یک دستگاه خودروی ال 90 در کیلومتر 50 محور سبزوار به شاهرود دچار واژگونی شد که یکی از دو سرنشین خودرو بر اثر شدت جراحت وارده در دم جان خود را از دست داد و مصدوم دیگر توسط عوامل پایگاه امدادی مهر سبزوار به مرکز درمانی منتقل شد.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان‌رضوی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه خودروی نیسان در کیلومتر 25 نیشابور به مشهد در حدود ساعت 20 دچار واژگونی شده و تنها مصدوم این حادثه توسط تیم امدادی پایگاه امام رضا(ع) هلال احمر نیشابور به بیمارستان 22 بهمن این شهرستان منتقل شد.

وی افزود: در کیلومتر 43 مشهد به نیشابور نیز در حدود ساعت 19:30 یک دستگاه خودروی تریلی با عابر پیاده برخورد کرده که منجر به فوت عابر در صحنه حادثه می‌شود 
ايسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار