گرانقیمت‌ترین آپارتمان اشرافی جهان کجاست؟ + عکس
کد خبر: ۷۷۵۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 26    -    ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
این پنت‌ هاوس سوپر لوکس با دید و نمایی حیرت‌انگیز شامل۱۲۶۰۰ متر مربع فضای زندگی که در 5 طبقه کامل گسترده شده است که هر طبقه آشپزخانه لوکس خاص خودش را دارد. هر طبقه به آبنما و سرسره‌های آبی مجهز شده که پس از گذشتن از سالن تفریحات آن طبقه، در تراس آن طبقه به استخر شیشه‌ای می‌ریزد.
گرانقیمت‌ترین آپارتمان اشرافی جهان + عکسبه گزارش «تابناک با تو»؛ تا به حال، « وان هاید پارک » لندن یکی از گران‌ترین پنت‌هاوس‌های جهان بود که به قیمت ۲۴۰ میلیون دلار فروخته شد. اما حالا یک پنت هاوس جدید دیگر در موناکو رکورد گرانترین پنت هاوس جهان را به خود اختصاص داده است. این شهر پس از۳۰ سال ، اینک افتتاح مرتفع‌ترین و بزرگترین آسمانخراش خود را جشن گرفته است.
 
 اگر مراحل ساخت برج اودئون (Odeon Tower) تکمیل شود، مجموعا ۱۷۰ متر ارتفاع خواهد داشت و گرانقیمت‌ترین آپارتمان جهان به نام پنت هاوس آسمان (Sky Penthouse) را با قیمت سرسام‌آور و رکورد شکن۴۰۰ میلیون دلاری را در خود جای خواهد داد.
 
 
این پنت‌ هاوس سوپر لوکس با دید و نمایی حیرت‌انگیز شامل۱۲۶۰۰ متر مربع فضای زندگی که در۵ طبقه کامل گسترده شده است که هر طبقه آشپزخانه لوکس خاص خودش را دارد. هر طبقه به آبنما و سرسره‌های آبی مجهز شده که پس از گذشتن از سالن تفریحات آن طبقه، در تراس آن طبقه به استخر شیشه‌ای می‌ریزد. این فضای عظیم دارای یک راننده شخصی، یک پیشخدمت اختصاصی،۳ اتاق خواب خدمه، سرویس نگهبانی ۲۴ ساعته و دسترسی به کلوپ سلامتی و باشگاه ورزشی است.
 
برخورداری از پارکینگ شخصی در پنت هاوس ادئون به اندازه یک منزل طبقه متوسط آمریکایی، یعنی۲۵۰۰۰۰ یورو (معادل۳۳۰۰۰۰ دلار آمریکا) هزینه برمی‌دارد.

«نیکولو مارزاکو» معمار این پنت‌هاوس در باره آن گفته: «کسی که این آپارتمان را بخرد، صاحب اول و آخرش خودش خواهد بود، چون این آپارتمان خریدنی است و نه فروختنی.»

این آپارتمان با قیمت ۳۳۰۰۰ دلار به ازای هر متر مربع قیمت، استاندارد جدیدی را در زمینه زندگی اشرافی در مقیاس بین‌الملللی به وجود آورده است.
 
 
منبع: jamejamonline
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
2
8
حالا کجا قول نامه می کنیم ؟ تهران یا موناکو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار