دختر ترامپ برای سناتور دردسر شد +عکس
کد خبر: ۷۷۴۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 25    -    ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
 در حالی که ایوانکا ترامپ به ساختمان کنگره رفت تا در مورد مساله مالیات و اصلاحات آن با سناتورهای آمریکایی رایزنی کند، استقبال سناتور مارکو روبیو از ایوانکا و بغل کردن آن در بسیاری از رسانه های اجتماعی بازتاب داشته است.

وب سایت شبکه سی ان ان در گزارشی نوشت: سناتور مارکو روبیو ایوانکا را در صحن کنگره بغل کرده است که این اقدام مورد توجه بسیاری از رسانه ها واقع شده است. البته مارکو روبیو در پیام های توئیتری متعددی مدعی شد که این عکس به طوری گرفته شده است که احساس می شود من ایوانکا را بغل کرده ام اما  فیلم ها نشان می دهند که حقیقت چیز دیگری بوده است.
 
بغل کردن دختر ترامپ برای سناتور =
24آنلاين
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
1
7
نابیناست این خانوم ایوانکا؟ حس کردم نابیناست.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
2
واکنش سناتور مارکو به ای ماجرا:
در عکس گرفته شده هنگام استقبال از ایوانکا، افق زاویه بدنم طوری شده که انگار دارم بغلش می کنم.
اسماعیل
|
United States
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
0
6
در اروپا وقتی یک مرد یک زن را که میشناسد (مثلا همکلاسی، دوست، همکار و ... ) میبیند با هم روبوسی و مصافحه میکنند (البته روبوسی مرد با مرد خیلی بد است). در آمریکا روبوسی و بوسیدن توسط زن و شوهرها یا نامزدها یا فرزندان و والدین انجام میشود. در عوض زنان و مردان بجای روبوسی همدیگر را بغل میکنند .مثلا من وقتی در هلند زندگی میکردم و خانه دوست هلندیم میرفتم، زنش با من روبوسی میکرد. ولی در آمریکا وقتی خانه دوست آمریکاییم میروم زنش من را بغل میکند که نشانه صمیمیت و دلتنگی است. پس بغل کردن دختر ترامپ توسط سناتور آمریکایی بر مبانی فرهنگ آمریکاست و جنبه بدی ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار