اطلاعیه وزارت کشور در مورد حواشی راهپیمایی روز قدس
کد خبر: ۷۷۳۳۵
تاریخ انتشار: 2017 June 23    -    ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
وزارت کشور درباره حماسه راهپیمائی مردم ایران در روز جهانی قدس اطلاعیه ای منتشر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«باسمه تعالی

اکنون که در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، راهپیمائی روز جهانی قدس با شکوه وصف‌ناپذیر در گوشه گوشه وطن برگزار شده است و ملت مسلمان ایران با احیای این سنت گرانقدر انقلاب اسلامی، همراهی خود با محرومان و مستضغفان و پایداری و ایستادگی خود بر آرمان اسلامی فلسطین را برابر دیدگان افکار عمومی جهان به  منصه ظهور رساندند، وزارت کشور با شکرگزاری به درگاه الهی برای این توفیق بزرگ، مراتب تقدیر و سپاس صمیمانه و خالصانه خود را به پیشگاه ملت سربلند ایران تقدیم می‌کند.

بحمد الله این راهپیمائی بزرگ در سراسر کشور با حضور مقتدرانه اقشار گوناگون ملت و با تلاش همه نیروهای حافظ نظم  و امنیت کشور در امنیت و آرامش کامل برگزار شد و جلوه ای دیگر از وحدت و انسجام ملی و استواری این سرزمین پرگهر بر آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری گرانقدر را به نمایش گذاشت.

حماسه بزرگ حضور ملت ایران در راهپیمائی دشمن شکن روز قدس، البته با برخی حواشی بسیار محدود نظیر اقدام غیرقانونی و دشمن شادکن تعدادی انگشت شمار از عناصر غافل یا فریب خورده در قالب توهین به برخی مقامات ارشد نظام همراه شد که رفع آن، مستوجب برخورد ریشه ای و  ارزیابی علل اصلی وقوع چنین غفلت‌هایی است.

وزارت کشور با ابراز تأسف از چنین کوته‌اندیشی‌های وحدت‌شکنانه بر ضرورت برخورد با جریان‌های شبه رسانه‌ای زمینه‌ساز و سبب‌ساز این‌گونه تحرکات دشمن شادکن تأکید می‌کند.

بعلاوه به استحضار ملت شریف و شهید پرور ایران و رسانه‌ها می‌رساند؛ بررسی دقیق ابعاد مختلف این موضوع در دستور کار  مراجع ذیربط قرار گرفته و  نتایج آن اعلام خواهد شد.» 
ايسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار