به گزارش اینهبیتت، معمار Qi Ji Jun در خصوص این
پروژه اظهار کرد: صفحات کششی منحنی دقیقا مشابه یک خودکار در دو قسمت
انتهایی وجود دارد و این ایده بازتابی از پوشش ریلی لولهای است که موجب
پیوستگی و حرکت در سراسر چندین ایستگاه مترو میشود.
طراحی خطی شکل این پروژه نه فقط موجب زیبایی شده بلکه میدان دید راننده در زوایا و حالت مارپیچی تونل را نیز افزایش میدهد.
در
حال حاضر خط Fangshan، 11 ایستگاه، 9 مسیر در سطح زمین و دو مسیر در
زیرزمین دارد. این ایستگاهها سه طبقه بوده و سکوهای شیشهای و فلزی در
قسمت بالایی سطح زمین قرار دارند.
سقفهای اشتراکی در بالای سکوها
نیز شامل شکافهایی برای تهویه و خروج گرما در ماههای گرم سال است. محیط
اطراف ایستگاه نیز با کمربند سبز و فضاهای سبز مختلف پوشش داده شده است.
ايسنا