مواد غذایی محرک میگرن!
کد خبر: ۷۷۱۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 22    -    ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
قهوه می تواند هم خوب باشد و هم بد. مصرف گه گاه یک فنجان قهوه یعنی یک یا دو بار در هفته ممکن است به پیشگیری از میگرن کمک کند. اما اگر عادت دارید روزانه کافئین مصرف کنید، عدم مصرف آن ممکن است کمک کننده نباشد. در واقع، پرهیز از قهوه در صبح میتواند عامل محرک باشد.
مواد غذایی محرک میگرنبه گزارش «تابناک با تو»؛ پنیر، قهوه، و دیگر خوراکی های مورد علاقه شما ممکن است در بروز میگرن نقش داشته باشند در این مقاله بهترین راه یافتن محرک های میگرن را خواهید خواند.


یادداشت های غذایی
 
 
پیگیری دقیق آنچه میخورید، بهترین راه برای فهمیدن این است چه ماده غذایی باعث میگرن شما میشود. زیرا ماده غذایی که درست قبل ازمیگرن خورده اید لزوما به معنای آن نیست که همان ماده غذایی علت میگرن بوده است. در نظر گرفتن الگوهای غذایی حائز اهمیت هستند.

 
شکلات
 
 

اغلب تصور میشود که شکلات یکی از محرک هاست، اما مطالعات نشان می دهند احتمالا شکلات موجب بروز میگرن نمیشود و ممکن است به پیشگیری آن نیز کمک کند. ممکن است که افراد درست قبل از دچار شدن به میگرن هوس شکلات کنند، و این چیزی است که شکلات را بدنام میکند.

قهوه
 
 
قهوه می تواند هم خوب باشد و هم بد. مصرف گه گاه یک فنجان قهوه  یعنی یک یا دو بار در هفته ممکن است به پیشگیری از میگرن کمک کند. اما اگر عادت دارید روزانه کافئین مصرف کنید، عدم مصرف آن ممکن است کمک کننده نباشد. در واقع، پرهیز از قهوه در صبح میتواند عامل محرک باشد.

MSG: منو سدیم گلوتامات
 
 
این ماده جزء اصلی بسیاری از پخت و پزهای آسیایی است که طعم خوب و خاصی به غذاهایی میدهد که اومامی نامیده میشوند. برخی از افراد آن را عاملی برای میگرن خود می دانند، اما مطالعات اظهار دارند به طور کلی این ماده عامل بروز میگرن نیست.

پنیر
 
 
 

آیا دوست دارید که تکه ای پنیر چدار یا پنیر بری میل کنید؟ هر دوی آنها به احتمال زیاد حاوی سطح بالایی از تیرامین هستند، ماده ای که به میگرن مربوط میشود. هرچند پنیر کم نمک و کم چاشنی تر مانند موتزارلا و ریکوتا، خوب هستند.

 
سالامی
 
 
گوشت های خشک شده (نمک زده) نیز مقدار بالایی تیرامین دارند که با میگرن مرتبط است، بنابراین اگر هوس یک تکه گوشت قرمز کردید، به جای آن از همبرگر یا استیک استفاده کنید. هیچکس به تیرامین حساس نیست، بنابراین اگر می دانید که تیرامین روی شما تاثیر نمی گذارد، میتوانید با خیال راحت ساندویچ کالباس سفارش دهید!


 منبع: راستینه
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
1
1
چرا ماست وخیار شور را نگفته ؟و!

ماست مهمترین است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
کشک - چغندر پحته - شیرینی زیاد - پنیر
تجربه شخصی من این مواد آغازگر میگرن هستند ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
شیرینی زیاد.گرسنگی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار