کاروان هلندی برای عشق سفرها+عكس
کد خبر: ۷۷۰۹۶
تاریخ انتشار: 2017 June 21    -    ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
شرکت هلندی Tonke که ید طولایی در ساختن انواع خودروهای کلاس RV، کاروان مسافرتی و سکونتگاه‌های قابل حمل دارد، یک کاروان چوبی زیبا، مجلل و مجهز را براساس پلتفرم مرسدس‌بنز اسپرینتر برای عاشقان مسافرت‌های جاده‌ای تدارک دیده است.
 
البته اگر از مرسدس‌بنز خوشتان نمی‌آید!! می‌توانید نسخه ساخته شده براساس فیات دوکاتو را خریداری نمایید!

همچنین سیستم باتری با توان 2.6 کیلووات ساعت در اختیار شماست تا کلیه دستگاه‌های برقی خود را از آن تغذیه کنید؛ نگران اتمام ذخایر برق خود نباشید زیرا این را هم باید بدانید که سلول‌های خورشیدی تعبیه شده در سقف کاروان که ظرفیت‌های 0.4 و 0.6 کیلوواتی‌اش به انتخاب شما نصب می‌شود باتری‌ها را طی روز شارژ خواند کرد.

سیستم تهویه مطبوع نصب شده در محصول جدید شرکت هلندی Tonke آسایش را در گرمای تابستان برایتان فراهم می‌آورد؛ همچنین یک مخزن آب با ظرفیت 260 لیتر برای مصرف در اختیار شماست.

سیستم تخلیه هیدرولیک به شما امکان می‌دهد که در هر نقطه‌ای که اراده کنید در مدت کوتاهی اتاقک را با استفاده از پایه‌های تنطیم شوند روی زمین قرار دهید و از آن بصورت یک اتاق و دفتر کار مستقل استفاده کنید.

در داخل این کاروان با امکانات رفاهی نسبتا کاملی روبرو هستید: اجاق برقی خوراک پزی، یخچال، سرویس بهداشتی، تخت خواب و کاناپه‌های راحتی که میزی را در مقابل خود دارند و ضمن نشستن روی آن‌ها می‌توانید از منظره ایجاد شده بواسطه باز کردن درهای پشتی استفاده کنید.

تمام اجزای این کابین از چوب‌های مرغوبی که توسط استادکاران زبردست با دقت انتخاب گردیده، تشکیل شده است، اما اگر چوب نمی‌خواهید می‌توانید نمونه فلزی آن را نیز انتخاب کنید.
 
کاروان هلندی برای عشق سفرها! 
 
کاروان هلندی برای عشق سفرها! 
 
کاروان هلندی برای عشق سفرها! 
 
کاروان هلندی برای عشق سفرها! 
 
کاروان هلندی برای عشق سفرها! 
 
کاروان هلندی برای عشق سفرها! 
جام جم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار