تایم لپسی شگفت انگیز از شکفتن گل های کاکتوس
کد خبر: ۷۶۹۶۰
تاریخ انتشار: 2017 June 20    -    ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
از شما دعوت می کنیم ویدئوی گل دادن این گیاه خاردار را که با تکنیک تایم لپس گرفته شده در زیر مشاهده کنید. این ویدئو را یوتوبری با نام مستعار Echinopsis Freak گرفته و در شبکه خود با دیگران به اشتراک گذاشته است.
تایم لپسی شگفت انگیز از شکفتن گل های کاکتوس
کاکتوس ها گیاهان جالب توجهی هستند که برخی از مردم تصور می کنند به دلیل خار دار بودن، گل یا میوه نمی دهند. اما این طور نیست، برخی از گونه های این گیاهانِ به ظاهر خشن، گل های زیبا و خوشرنگی دارند که در بازه زمانی مشخصی شکوفه داده و روی گیاه خودنمایی می کنند.
یکی از سرده های این گیاه، کاکتوس توتیا (Echinopsis) است که حدود ۱۸۰ گونه دارد. کاکتوس توتیا در اندازه های گوناگون موجود است و از ۲٫۵ سانتی متری تا ۲۰ سانتی متری تنوع دارند. گل های آن نیز در رنگ های متنوع از سفید، صورتی و زرد گرفته تا قرمز و نارنجی و … موجود هستند.
جالب است بدانید که رنگ های این گل ها به قدری زیاد و شدید است که پس از چند ثانیه نگاه کردن به آن ها، حتما چشمتان درد خواهد گرفت.
با این مقدمه از شما دعوت می کنیم ویدئوی گل دادن این گیاه خاردار را که با تکنیک تایم لپس گرفته شده در زیر مشاهده کنید. این ویدئو را یوتوبری با نام مستعار Echinopsis Freak گرفته و در شبکه خود با دیگران به اشتراک گذاشته است.
 
دانلود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار