اطلاعیه بانک مرکزی درباره شایعه ورشکستگی بانک‌ها
کد خبر: ۷۶۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
بانک مرکزی در اطلاعیه ای از مردم خواست به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار شبکه بانکی را فقط از بانک مرکزی دریافت کنند.
 
در این اطلاعیه آمده است:" بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به آگاهی هموطنان گرامی می رساند؛ در روزهای اخیر برخی افراد و گروه ها با اهداف و اغراض شخصی و سیاسی، از طریق برخی رسانه ها به ویژه شبکه های اجتماعی به انتشار شایعاتی از قبیل ورشکستگی بانک ها و در خطر بودن سپرده های مردمی اقدام می کنند. انتشار این شایعات با هدف تشویش اذهان سپرده گذاران و ایجاد نگرانی در بین آنها انجام می شود. بانک مرکزی ضمن تاکید بر سلامت و صحت نظام بانکی در بانک ها و موسسات مجاز، اعلام می کند عوامل تولید این شایعات و بازنشرکنندگان آن از سوی مراجع ذی صلاح در حال پیگرد قانونی است.

بنابراین ضمن تکذیب شایعات، تاکید می شود اخبار موثق و مورد تایید بانک مرکزی صرفاً از طریق پایگاه اطلاع رسانی این بانک به آدرس www.cbi.ir و یا مصاحبه های مسئولان بانک مرکزی به استحضار مردم شریف ایران و سپرده گذاران بانک ها و موسسات اعتباری می رسد."
تسنيم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
5
اگر امروز هم ورشکسته نشوند بزودی خواهند شد زیرا که وقتی در کشوررکودو هیچ فعالیت اقتصادی انجام نمی شود و همه داراییهاشون فروخته اند گذاشته اند بانک فقط از بهره بانکی استفاده میکنند معلومه که بانکها ورشکست خو اهند شد تا کی بانکها می توانند این بهره ها را پرداخت کنند شنید هام شخصی در شهری مثل ارومیه ماهی 4 میلیارد سود بانکی میگیره واقعا تاسف انگیزه ب جای تولید و اشتغال فقط همه نزول خواری می کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار