فراخوان مشمولان سرباز معلم در تیر ماه ۱۳۹۶
کد خبر: ۷۶۸۶۵
تاریخ انتشار: 2017 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
سازمان وظیفه عمومی ناجا،تمام مشمولان سرباز معلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه ۱۳۹۶ را به خدمت سربازی فراخواند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:تمام مشمولان طرح سرباز معلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه ۱۳۹۶ دریافت کرده اند، برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

براساس این اطلاعیه، تمام مشمولان فوق موظف هستند روز پنج شنبه یکم تیر ماه ۹۶ در محل و ساعتی که از سوی این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده حضور داشته باشند.

این دسته از مشمولان دوره آموزش رزم مقدماتی را در مراکز آموزش سپاه پاسداران سپری و پس از اتمام دوره آموزشی در وزارت آموزش و پرورش به کارگیری می‌شوند.

گفتنی است؛ مشمولانی که امریه سرباز معلمی برای آنان صادر نشده، باید برای پیگیری درخواست خود به ادارات کل آموزش و پرورش استان محل سکونت مراجعه کنند.

لازم به ذکر است؛ افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.

این اطلاعیه با اشاره به این مطلب که عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، افزود: مشمولان باید برگه‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی و غیره را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند. 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار