مرگ گاوباز حرفه‌ای مقابل چشمان تماشاچیان+عكس
کد خبر: ۷۶۸۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
تماشاچیانی که مشغول تماشای برنامه یک گاورباز اسپانیایی در فستیوال " آیره- سور- ادور در فرانسه بودند با صحنه ای وحشتناک مواجه شدند. " ایوان فاندینو " 36 ساله به علت جراحت شدید از ناحیه سینه جانش را از دست داد
باشگاه خبرنگاران جوان: این گاو باز بدلیل گیر کردن ناگهانی پایش در رینگ، در مقابل این گاو خشمگین خلع سلاح شد و بلافاصله این حیوان شاخش را در سینه وی فرو کرد.
 
تماشاچیانی که مشغول تماشای برنامه یک گاورباز اسپانیایی در فستیوال  " آیره- سور- ادور در فرانسه بودند با صحنه ای وحشتناک مواجه شدند.  " ایوان فاندینو " 36 ساله به علت جراحت شدید از ناحیه سینه جانش را از دست داد. این اتفاق زمانی رخ داد که وی در اثر از دست دادن تعادلش، ناگهان در مقابل یک گاو خشمگین خلع سلاح شد و این حیوان با حمله ای مرگبار سینه وی را شکافت و او را کشت.
 
مرگ گاوباز حرفه‌ای مقابل چشمان تماشاچیان=
 
بنا به گفته یکی از شاهدان عینی " فاندینو " با استفاده از  پارچه خود سعی می کرد تا این گاو را تحریک نماید که ناگهان پای وی به قسمتی از رینگ گیر کرد و وی سقوط کرد. در این لحظه این گاو با حمله ای برق آسا، شاخش را در سینه وی فرو کرد.

این گاوباز بلافاصله به بیمارستان " مونت د مارسان " منتقل شد اما در آمبولانس قلب وی از کار ایستاد و پزشکان نتوانستند جانش را نجات دهند. فاندیونو گاوبازی را از سن 14 سالگی آغاز کرده بود. آخرین گاوباز اسپانیایی که در میدان گاوبازی جانش را از دست داد  " ویکتور باریو " بود. وی در 9 جولای سال 2016 در سن 29 سالگی در حادثه ای مشابه  در میدان گاوبازی جانش را از دست داد.
 
مرگ گاوباز حرفه‌ای مقابل چشمان تماشاچیان =
 
گفتنی است؛ از سال 1700 تا کنون بیش از 534 گاوباز حرفه ای در این مسابقه جان خود را از دست داده اند. همچنین بنا به  برآورد انجمن جهانی حمایت از حیوانات،  هر ساله تنها در اروپا حدود 40000 راس گاو در این رقابت ها کشته می شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
11
كه را كشتي تا كشته شدي زار......
شریف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
3
خوب دیگه، آخر عاقبت کشتن بی دلیل هزاران حیئان بی دفاع و زبان بسته و بی آزار، بالاخره، همین خواهد شد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار